مقام های امنیتی در ولایت هرات خبر از آغاز عملیات تصفیوی و تلاشی نیروهای مشترك امنیتی در شهر و حومه هرات می‌دهند.

تدابیر نیروهای امنیتی در شهر هرات
به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، عبدالرئوف احمدی؛ سخنگوی فرماندهی پلیس هرات می گوید كه این علمیات در پی بوقوع پیوستن حملات تروریستی اخیر از سوی بخش های امنیتی تحت فرماندهی عبدالمجید روزی فرمانده پلیس این ولایت از بامداد امروز آغاز شد.

وی گفت كه این عملیات تا دستگیری و نابودی كامل عناصر مخرب دشمن، ترویستان، مجرمین جرایم جنایی و جمع آوری سلاح و مهمات غیرقانونی، ادامه می یابد.

سخنگوی پلیس هرات افزود كه آقای روزی به بخش های مختلف نیروهای امنیتی دستور داده تا تمام نقاطی كه از سوی بخش های كشفی و استخباراتی پلان گذاری شود.
مسافرخانه ها، كافی شاپ ها و كاروانسرا ها كه احتمال محلات تصمیم گیری افراد مخرب می‌باشد را دقیقاً مورد تلاشی و بازرسی قرار داده و در صورتیكه از سوی افراد و اشخاص مقاومت صورت گرفت، مطابق قانون با آنها برخورد می شود.

وی گفت: آقای روزی همچنین از مردم هرات بخصوص مجاهدین خواست تا در این روند همكار نیروهای امنیتی باشند.

عبدالرئوف احمدی افزود كه در این میان پرسنل مدیریت ترافیك نیز وظیفه دارد تا از تردد موترسایكل های دوسرنشین و وسایط بدون نمبر پلیت و شیشه سیاه جداً جلوگیری نمایند.

وی افزود كه در اولین اقدام امروز بیش از یكصد عراده موترسایكل و موتر بدون اسناد، شیشه سیاه متوقف و به مدیریت ترافیك منتقل گردید و همچنین یك مقدار سلاح غیرقانونی نیز كشف و ضبط شد.

او گفت كه این عملیات همزمان با عملیات محاربوی و تصفیوی قوت های نظامی در ولسوالی های كشك كهنه، گلران و رباط سنگی در شهر، ولسوالی های همجوار و شاهراه های منتهی به شهر هرات پلان گذاری و در حال اجرا است.

در این عملیات ها ملاولی یكتن از سرگروپان گروه تروریستی ملارئوف در ولسوالی كشك كهنه كشته و مقداری سلاح و مهمات دشمن بدست نیروهای امنیتی افتاده است.

در همین حال فرماندهی پلیس ولسوالی گذره نیز فردی را به اتهام راهزنی همراه با یك میل سلاح دستگیر نمودند.

این فرد نجیب نام دارد و در بیشتر حملات تخریبی در مربوطات آن ولسوالی نقش داشته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.