فراخوانی برای جمع‌آوری آثار و اسناد دفاع مقدس در شادگان داده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛معاون فرماندار شادگان گفت: فراخوانی در راستای تکمیل آثار و اسناد دفاع مقدس استان خوزستان توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان برای راه‌اندازی باغ موزه دفاع مقدس داده شده است.

نعمت‌الله آلبوغبیش افزود: مردم شهیدپرور شادگان به ویژه خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان سرافراز برای حفظ و انتقال آثار به نسل کنونی و نسل‌های آینده و استمرار فرهنگ غنی و ارزشمند دفاع مقدس نسبت به جمع‌آوری آثار و اسناد دفاع مقدس مربوط به این شهرستان و تحویل یک نسخه از آنها به روابط عمومی فرمانداری شادگان اقدام کنند.

وی بر ضرورت ایفای نقش اساسی شهرستان شادگان در راه‌اندازی باغ موزه دفاع مقدس استان تأکید کرد و گفت: رشادت‌های رزمندگان این شهرستان در طول 8 سال دفاع مقدس و مقاومت و پشتیبانی مردم این خطه در آن دوران، لزوم جمع‌آوری اسناد و آثار باقیمانده از دوران دفاع مقدس را مضاعف و دوچندان می‌کند.

معاون فرماندار شادگان افزود: براساس تصمیمات اتخاذ شده، اسناد جمع‌آوری شده، به نام صاحبان اثر ثبت خواهد شد و پس از کپی و نسخه‌برداری، مدارک مورد نظر در یک لوح فشرده عودت داده می‌شود.

آلبوغبیش  گفت: مهلت تحویل مدارک تا پایان سال گذشته تعیین شده بود که باتوجه به استقبال صورت گرفته این فرصت تمدید شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.