آبادان؛

جام حذفی فوتبال فرصتی مناسب برای معرفی استعدادهای خرمشهر

خوزستان قطب فوتبال‌شناسی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛مشاور عالی سازمان لیگ بر‌تر فوتبال درخرمشهرگفت: فینال جام حذفی کشور، فرصتی مناسب و ویژه برای خرمشهر است تا استعدادهای بزرگ این شهر شکوفا و به فوتبال کشور معرفی شود.

محمدرضا ساکت افزود: ورزشگاه ساخته شده نفت و گاز اروندان طبق اصول استاندارد ساخته شده است و تنها نواقص جزئی داشت که با همت استانداری خوزستان، فرمانداری خرمشهر، منطقه آزاد اروند و به‌ویژه شرکت نفت و گاز اروندان در حال تکمیل است.

وی با اشاره به برپایی فینال جام حذفی کشور گفت: هدف از این مسابقه و اجرای این برنامه، تکریم شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، ارج نهادن به ایثارگری‌های مردم خرمشهر و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های کنونی است.

مشاور عالی سازمان لیگ بر‌تر فوتبال کشور افزود: ورزشگاه نفت و گاز اروندان از کیفیت بالا و مناسبی برخوردار است، بالغ بر 15 هزار نفر ظرفیت دارد که خوشبختانه همه نهادهای استانی و شهری در حال تلاش هستند.

ساکت گفت: حضور خیل خبرنگاران و شبکه‌های تلوزیونی را در فینال جام حذفی کشور داریم که امیدواریم با پوشش مناسب و ویژه به بهتر برگزار شدن این فینال کمک کند.

وی  با بیان اینکه درباره برگزاری این مسابقه هیچ دغدغه‌ای نداریم، افزود: سازمان لیگ بر‌تر ایران برای جام حذفی سال آینده یک سهمیه اختصاصی و مستقل به شهرستان خرمشهر داده است تا این شهر هم در رویدادهای حذفی کشور نماینده داشته باشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: آبادان ، فوتبال ، تیم ، جام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.