کرمانشاه؛

آمادگی کامل برای حضور در مسابقه های جهانی

دارنده نشان نقره مسابقات کاراته جهانی آلمان گفت: خدا را شکرشرایط خوبی دارم و آماده حضور در مسابقاتی جهانی هستم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سعید احمدی پس از قهرمانی در مسابقه های انتخابی تیم ملی کاراته گفت: واقعا طی این چند روز رقابت‌های خوبی برگزار شد. همه حاضرین در این مسابقات با انگیزه بالایی در مسابقات انتخابی تیم ملی شرکت کرده بودند و می‌خواستند خودشان را به کادر فنی نشان ثابت کنند.

وی ادامه داد:من همبا آمادگی نسبی در این مسابقات شرکت کردم و تمام تلاشم را کردم که خوشبختانه به مدال طلای این مسابقات رسیدم.

احمدی افزود: کادرفنی و مسئولان فدراسیون تصمیم گرفته بودند که همه ملی‌پوشان سابق در انتخابی شرکت کنند و ما هم با توجه به اینکه سرباز تیم ملی هستیم تصمیم گرفتیم در این مسابقات شرکت کنیم. به نظرم استارت خوبی برای حضور در مسابقات جهانی بود.

این ملی پوش کرمانشاهی در مورد قضاوت داوران نیزگفت: انصافا قضاوت داوران بی‌نقص و عیب بود. خیلی خوب و منظم مسابقات برگزار شد و داوران نیز به خوبی قضاوت کردند. خوشبختانه بازیکنان جوان و جویای نام آمده بودند. به هر حال همه برای پوشیدن پیراهن تیم ملی آمده بودند.

وی گفت: اردوهای تیم ملی کاراته طبق تصمیم کادرفنی تیم ملی از27 اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و ما نیز طبق برنامه‌ریزی کادر فنی پیش می‌رویم. به هر حال سرباز تیم ملی هستیم و به تمام تصمیمات کادرفنی احترام می‌گذاریم.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.