یزد ؛

بازديد از طرحهای اقتصاد مقاومتی بسيج سازندگی

امام جمعه و فرماندار تفت از طرحهای اقتصاد مقاومتی بسيج سازندگی دراین شهرستان بازديد کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛امام جمعه و فرماندار تفت از برخی واحدهای ايجاد شده در راستای طرح هاي اقتصاد مقاومتي با مشاركت سازمان بسيج سازندگي ناحيه مقاومت تفت بازديد و از نزديك در جريان فعاليتهاي اين واحدها قرار گرفت.
محمود زارع رشكوييه در حاشيه اين بازديد با قدردانی از خدمات و تلاشهای ناحيه مقاومت بسيج تفت در ترويج فرهنگ و رويكرد اقتصاد مقاومتی، گفت: اقتصاد مقاومتی، الگوي اقتصادي ايران اسلامي است كه بايد با جديت و مشاركت همه بخشها با دقت و شتاب پيگيری و اجرايی شود.
 
فرماندار تفت توجه به عرصه هاي توليد داخلی را لازمه خود اتكايي ملي دانست و افزود: آنچه امروز اقتصاد كشور به آن نيازمند است همدلی و همراهی آحاد مردم به ويژه بخش خصوصی است كه با مشاركت فعال در عرصه هاي اقتصادي، رونق اقتصادي را سرعت بخشند. 
وی در بخش ديگری از سخنانش به برگزاری نشستهای متعدد با مديران شهرستان براي شناسايی و احصاء اولويت هاي كاری دستگاههای اجرايی تفت با رويكرد اقتصاد مقاومتي در سال جاري اشاره كرد و افزود: تلاش مي كنيم تا متناظر با برنامه و سياستهای استانی، برنامه های اقتصاد مقاومتی در شهرستان را تنظيم نماييم.
 
يادآور می شود سازمان بسيج سازندگي ناحيه مقاومت تفت در راستای ايجاد طرحهای اقتصاد مقاومتی در سال 94 تسهيلاتی بالغ بر 000/000/180/10 براي ايجاد 16 واحد براي توليد قارچ خوراكي، پرورش ماكيان، اصلاح باغات، پرورش زنبور عسل، پرورش مرغ بومي، پرورش دام سبم و سنگين، توليد زعفران و كشت گلخانه‌اي پرداخت نموده است.
 
انتهای پیام/ی
برچسب ها: یزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.