مدیر امور آب و فاضلاب شهری یاسوج از انجام عملیات تعویض و مرمت خط انتقال آب ایستگاه«تنگ کناره» یاسوج به منظور تقویت فشار و افزایش دبی آب این شهر خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ قاسم قلندری صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تلاش آبفای شهری یاسوج برای  تقویت فشار آب شرب شهر این شهر اظهار کرد: در همین راستا جلسات و برنامه‌ریزی‌های متعددی از سوی مدیران آب و فاضلاب استان با آبفای یاسوج برگزار شده است.
 
مدیر امور آب و فاضلاب شهر یاسوج افزود: افت فشار و فرسودگی شبکه توزیع  آب شرب در سطح شهر یاسوج از مهم‌ترین چالش‌های پیش روی آبفای یاسوج است و در همین راستا تلاش می‌شود این مشکلات به حداقل برسند.
 
وی با بیان اینکه در تابستان گذشته با تلاش مجموعه مدیران آب و فاضلاب شاهد کاهش قطعی آب نسبت به سال‌های ماقبل بودیم، تصریح کرد: در سال جاری نیز تلاش خواهیم کرد با برنامه‌ریزی‌های  که قطعی آب و کاهش فشار آب به حداقل برسد.
 
مدیر امور آب و فاضلاب شهری یاسوج یادآور شد: در همین راستا و برای تقویت فشار آب شرب شهروندان یاسوج در مناطق غربی شهر یاسوج از جمله بلوار عدل، شهرک امام‌حسین، دولت آباد، شهرک جهاد و امامت تعویض و مرمت 300 متر از خط انتقال اصلی چاه‌های آب «تنگ کناره» به سمت مخزن جهادکشاورزی در دستور کار قرار گرفت.
 
قلندری با بیان اینکه قرار گرفتن بخشی از خط انتقال اصلی «تنگ کناره» در بستر رودخانه بشار عملیات تعویض و مرمت را با مشکلات خاص مواجه  کرده بود، خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی دقیق و تلاش  جهادی کارکنان و کارگران آبفای شهری این کار در کمترین زمان و به بهترین نحو ممکن به انجام رسید.
 
وی افزایش دبی آب و کاهش فشار  وارده به پمپ‌ها را از مزایای اصلی این کار دانست و خاطرنشان کرد: این طرح در مدت زمان 10 ساعت و با اعتبار بیش از 180 میلیون تومان انجام گرفت.
 
 قلندری تصریح کرد: قبل از انجام عملیات تعویض و مرمت نیز اطلاع‌رسانی‌های لازم در رابطه با قطعی آب از طریق بخش‌های مختلف خبری صدا و سیمای استان انجام گرفت تا شهروندان آمادگی لازم را در هنگان قطعی آب داشته باشند.
 
انتهای پیام/و
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.