رئیس هیأت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد از برنامه‌ریزی برای اجرای فاز سوم ایران‌ویژن در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سید پرویز موسوی با اشاره به موفقیت‌های چند سال اخیر فوتبال در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در برخی از شاخصه‌ها از جمله در زمینه فوتبال و فوتسال بانوان و همچنین عرصه داوری، استان پیشرفتی بسیار خوبی داشته است.
 
وی گفت: در زمینه فوتبال بانوان در استان کهگیلویه و بویراحمد به خصوص در سال‌های اخیر پیشرفت‌هایی داشته‌ایم و در حال حاضر بازیکنان هم استانی در سطوح ملی فوتبال و فوتسال در حال درخشش هستند.
 
این مسئول افزود: یکی از مشکلات اساسی ما در زمینه کمبود فضاهای ورزشی برای بانوان در دو رشته فوتبال و فوتسال است که اگر این مشکل برطرف شود در آینده حرف‌های بیشتری از بازیکنان هم استانی خواهیم شنید.
 
وی گفت: در زمینه داوری فوتبال هم در طول دهه اخیر پیشرفت‌های بسیار خوبی در سطوح ملی و حتی بین‌المللی داشته‌ایم و داوران هم استانی مهم‌ترین دیدارها و مسابقات را در سطح کشور کرده‌اند.
 
رئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از عوامل زمینه داوری و فوتبال رقابت سازنده‌ای است که میان داوران هم استانی وجود دارد.
 
موسوی در ادامه اظهارات خود از لزوم حرفه‌ای شدن در فوتبال سخن به میان آورد و افزود: در طرح ایران‌ویژن و در فازهای مختلف باید به سوی حرفه‌ای شدن گم برداریم.
 
وی بیان کرد: اکنون در حال برنامه‌ریری اجرای فاز سوم ایران‌ویژن فوتبال در استان هستیم تا بتوانیم با پشت سر گذاشتن آن مقدمات بیشتری را برای حرفه‌ای شدن فوتبال در استان فراهم کنیم.
 
موسوی در بخش دیگری از اظهارات خود از برگزاری مسابقات فوتبال باشگاهی در فصل گذشت با نظم خاص خبر داد و گفت: یکی از بهترین کاره و فعالیت‌ها هیأت‌های شهرستان‌های ما برگزاری منظم این مسابقات بود.
 
رئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با درخواست از مسئولان استانی برای تهیه زیرساخت‌های لازم رشته‌های فوتبال و فوتسال در استان افزود: البته اقدامات خیلی خوب در زمین تهیه چمن‌های مصنوعی فوتبال صورت گرفته که امیدواریم در مناطق محروم و دارای استعداد این چنین فضاهایی به صورت گسترده ایجاد شود.
 
انتهای پیام/و
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.