معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از برگزاری یازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد مقدس در نیمه اول ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی، حجت الاسلام کاظمی نسب در اولین جلسه ستاد برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد افزود: ثبت نام برای حضور در نمایشگاه از ٢ اردیبهشت ماه ولادت حضرت علی(ع) آغاز شده است و علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی گفت: زمان برگزاری نمایشگاه از ٧ لغایت ١٥ ماه مبارک رمضان مصادف با ٢٤ خرداد لغایت اول تیرماه سال جاری به مدت ٩ روز می باشد.

در این جلسه که با حضور دستگاههای عضو ستاد برگزار شد اعضای پیشنهادات خود را جهت بهتر برگزار شدن این نمایشگاه اعلام کردند همچنین لیست انتظارات و پیشنهادهای دستگاه های عضو ستاد قرائت شد و به تصویب رسید.

همچنین مقرر شد مسوول کمیته نظر سنجی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی و بخش عترت با مدیریت آستان قدس و ستاد عتبات عالیات باشد .

پخش زیرنویس فراخوان ثبت نام نمایشگاه توسط سیمای استان و دعوت از تمامی ادارات و سازمانهای عضو و تشکل ها و موسسات و شرکت ها و بخش های قرآنی برای حضور در نمایشگاه از دیگر مصوبات این جلسه بود.

در پایان فراخوان یازدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت بین اعضا جلسه توزیع شد.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.