ژیمناستیک این روزها در آستانه انتخابات ریاست فدراسیون به حالت تعطیل درآمده است.

ژیمناستیک ایران تنها به نظاره المپیک می نشیندبه گزارش  خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان این روزها فدراسیون ژیمناستیک درگیر و دار انتخاب رییس جدید و برگزاری مجمع سالیانه است و هم چنانی نشانی از برگزاری اردوهای رشته هنری نیست. تیم ملی جوانان تا چند ماه دیگر مسابقات آسیایی را پیش رو دارد اما دریغ از برپایی یک اردوی چند روزه آن هم در سالنی که متعلق به خود فدراسیون است. هنری کاران بزرگسال نیز از مسابقات قهرمانی آسیا ژاپن در مرداد 94 تا کنون رنگ اردو را به خود ندیده اند. اهالی ژیمناستیک معتقدند نزدیک بودن تاریخ انتخابات ریاست و عدم هدف گذاری برای شرکت در مسابقه ای خاص بهانه ای شده برای تعطیلی اردوهای تیم های ملی ژیمناستیک هنری . حالا ملی پوشان هر کدام به صورت جداگانه در شهرستان های خود مشغول به تمرین هستند. هر از گاهی با هزینه شخصی خود در تورنمنت های مختلف شرکت می کنند و البته از فدراسیون هم دل خوشی ندارند. حتی گاهی از اینکه از طرف فدراسیون یک تماس هم با آنان گرفته نمی شود گلایه دارند. اما در این میان سرمربی تیم ملی ژیمناستیک می گوید تا پول نباشد امکان برگزاری اردو نیز وجود ندارد.
ایمان خاموشی ملی پوش ژیمناستیک که شاگرد محمد آذرپی است به خبرنگار ما گفت: تمریناتم را زیر نظر آذرپی دنبال می کنم. فعلا به دلیلی نزدیک بودن زمان انتخابات رییس فدراسیون و هدف گذاری نشدن مسابقه ای در آینده اردوها تعطیل است. البته سال،سال المپیکی است و کسی به ژیمناستیک اهمیتی نمی دهد.
وی افزود حضور ژیمناستیک ایران در المپیک توقع زیادی است اما برای المپیکی شدن احتیاج به یک برنامه بلند مدت داریم. آرزوی من حضور در المپیک است و تمریناتم را برای رسیدن به این هدف انجام می دهم.
حال این سوال پیش می آید که آیا برگزاری اردو با انتخاب رییس فدراسیون ارتباط چشم گیری دارد؟ حتی اگر چنین رابطه ای وجود دارد چرا از مرداد سال گذشته حتی یک اردو برای تیم ملی ژیمناستیک هنری برگزار شده است؟ آیا از مرداد سال گذشته صحبت از تغییر رییس فدراسیون در میان بوده است؟ این طور که پیداست ژیمناستیک حالا حالاها قصد ندارد رنگ المپیک را ببیند. مگرآن که رییس جدید تحولات عظیمی ایجاد کند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار