سجاد مرادی دونده ملی پوش کشورمان گفت: تمام سعی و تلاش خود را به کار می گیرم تا چهارمین تجربه حضور در المپیک‌ها را در کارنامه ام ثبت کنم.

آرزویم کسب سهمیه المپیک استسجاد مرادی دونده ملی‌پوش کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص شرایط فعلی خودش گفت: خداروشکر بدنم در بهترین فرم قراردارد و  با تمرینات مداوم، خودم را برای حضور در مسابقات گزینشی قزاقستان آماده می کنم تا بتوانم سهمیه المپیک را بدست آورم.

مرادی درباره برادرش گفت: مصدومیتی جزئی در ناحیه همسترینگ پای برادرم  به وجود آمده که در حال حاضر و با فیزوتراپی در پی حل مشکلش است تا او هم در مسابقات گزینشی قزاقستان شرکت کند.

وی درمورد ماده‌ های مورد نظرشان برای  رقابت های قزاقستان، اظهار داشت: قرار است در ماده 800 متر شرکت کنیم.

مرادی در پاسخ به این سؤال که در صورت حضور در المپیک مشکلی بابت مسابقه دادن با دیگر ورزشکاران قاره آفریقا ندارد اظهار داشت: خیر زیرا قبلا هم با این ورزشکاران در مسابقات آسیایی و جهانی مسابقه داده‌ام و ترسی از این قضیه ندارم.

وی با اشاره به این که در صورت کسب سهمیه چه عملکردیی به نمایش خواهد گذاشت، عنوان کرد: تنها هدف من این است که بتوانم سهمیه المپیک را بدست بیاورم تا اولین ورزشکاری لقب بگیرم که در کارنامه خود سابقه چهار دوره حضور در المپیک را دارد.

مرادی در پایان درباره عملکرد حدادی در المپیک ریو اظهار داشت: حدادی در المپیک لندن موفق به کسب مدال شده و در این دوره هم می‌توانند مدال خود را تکرار کنند.

قهرمان آسیا درباره بازگشتش به میادین بعد از یک سال بیان داشت: بعد از صحبت با کیهانی، انتظاراتم به عنوان یک ورزشکار برآورده شد که در همین راستا تصمیم به ادامه فعالیت ورزشی خودم گرفتم.

وی درباره ضعف لیگ دو و میدانی گفت: به دلیل نبود اسپانسر  باشگاه‌ها نسبت به  تیم‌داری در لیگ بی میل شدند و آن‌چنان که باید و شاید لیگ از کیفیت خوبی برخوردار نیست زیرا یک لیگ خوب با رغبت شرکت کننده ها تحقق می یابد.


انتهای پیام/ 
برچسب ها: کسب ، سهمیه ، المپیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.