مدیر کل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) به تشریح برنامه هفتگی حرم مطهر از 17 تا 24 اردیبهشت ماه سال جاری پرداخت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، حجت الاسلام جواد بهشتی پور روز شنبه با اعلام این خبر گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، آیین سخنرانی حرم بانوی کرامت پیش از ظهر با سخنرانی حجج اسلام عباسی فردویی و میردامادی برگزار می شود.
 
وی با اشاره به برگزاری برنامه زمزم معرفت، با موضوعات مختلف دینی و معرفتی با حضور اساتید و فضلای حوزه گفت: در هفته جاری این برنامه با حضور حجج اسلام تراشیون، وحید پور، مدرسی، رستم نژاد، ملکی و محمدی در تمامی روزهای هفته برگزار می شود.
 
مدیر کل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس ادامه داد: در هفته جاری، بعد از نماز مغرب و عشا حجج اسلام ماندگاری، ظهیری، میرشفیعی، رفیعی و فرحزاد در شبستان امام خمینی(ره) به ایراد سخن می پردازند.
 
وی قرائت زیارت عاشورا با سخنرانی حجت الاسلام مؤمنی و مداحی حاج حسن مالکی نژاد در روز پنجشنبه بعد از نماز صبح، قرائت دعای کمیل با سخنرانی حجت الاسلام فرحزاد و مداحی حاج علی مالکی نژاد بعد از نماز عشا و قرائت زیارت جامعه کبیره توسط حجت الاسلام شهیدی (پنجشنبه) ساعت ۲۲:۳۰ را از دیگر برنامه های حرم مطهر عنوان کرد.
 
بهشتی پور در پایان افزود: دعای ندبه این هفته حرم مطهر با سخنرانی حجت الاسلام حسین زاده و مداحی حاج سید احمد شمس در روز جمعه، 24 اردیبهشت ماه جاری بعد از نماز صبح در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می شود.

انتهای پیام/ج
برچسب ها: قم ، برنامه ، هفتگی ، حرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار