معاون خدمات شهرداری شهر تهران گفت: هرگونه درگیری بین نیروهای حراست شهرداری تهران و وزارت فرهنگ و ارشاد را شخصاً تکذیب می کنم.

تکذیب درگیری بین حراست شهرداری و وزارت ارشاد/بازدید 400 هزار نفر از نمایشگاه شهر آفتاب
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی عبداللهی معاون خدمات شهری شهرداری تهران در مراسم بازدید خبرنگاران از نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب با اشاره به برخی خبرها مبنی بر درگیری بین نیروهای حراست شهرداری تهران و وزارت فرهنگ و ارشاد، اظهار داشت: بنده هر گونه درگیری بین این 2 نهاد را تکذیب  می‌کنم.

وی با تأکید بر اینکه شهرداری تهران همانند سالهای گذشته خدمات ارزنده‌ ای را به شهروندان ارائه می‌دهد، افزود: به دنبال این هستیم که با تجربیات گذشته نیازهای شهروندان را در نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب پیش بینی و برطرف کنیم.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه طی 2، سه روز گذشته نظرسنجی‌هایی در خصوص روند برگزاری نمایشگاه کتاب انجام شده است، تصریح کرد: روز پنج شنبه 70 درصد و روز جمعه 80 درصد از مردم از خدمات نمایشگاه بین‌المللی کتاب رضایتمند بودند.

عبداللهی به وسعت 700 هزار متری نمایشگاه کتاب اشاره کرد و یادآور شد: اجرای این پروژه کار بزرگی است اما شهرداری تهران با تمامی توان خود در راستای خدمات‌دهی به مردم گام‌های مؤثری برداشته است.

معاون شهردار تهران به برخی از خبرها مبنی بر قطع برق در نمایشگاه‌ بین‌المللی شهر تهران  اشاره کرد و گفت به هیچ عنوان روز جمعه در هیچ نقطه‌ای از نمایشگاه قطع برق نداشته‌ایم اما روز پنج شنبه در بخش یکی از سالن‌های سه قلو شاهد قطعی برق آن هم به دلیل اتصالی بودیم اما سریعاً با رسیدگی به این موضوع مشکل برطرف شد.

عبداللهی اضافه کرد: اگر در یک غرفه برق قطع شده باشد دلیل نمی‌شود که آن را به کل سایت نمایشگاه نسبت دهیم شاید قطعی برق به دلیل استفاده غیرمجاز بوده باشد.

وی با تأکید بر اینکه 7 مگابایت برق در نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب داریم گفت: یک موتور اضطراری با ظرفیت 12 مگابایت برای مواقع ضروری در این نمایشگاه پیش بینی شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه معاونت حمل و نقل ترافیک در خصوص مترو خدمات ارزنده‌ای به شهروندان ارائه داده است تصریح کرد: سرفاصله قطارها از 15 دقیقه به 6.5 دقیقه کاهش یافته است.

عبداللهی ادامه داد: در  حال حاضر 75 دستگاه شاتل برقی در این نمایشگاه به شهروندان خدماتی را ارائه  می‌دهند.

وی با تأکید بر اینکه  از روز برپایی نمایشگاه شاهد ترافیک طبیعی بوده‌ایم، افزود: در این نمادیشگاه شاهد ترافیک نبوده‌ایم بلکه شاهد صف ورود خودروها به پارکینگ‌های تعبیه شده توسط مجموعه شهرداری تهران بوده‌ایم.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه روز پنجشنبه 200 هزار نفر با مترو  از نمایشگاه بین‌المللی شهر تهران بازدید کردند گفت: در پی برگزاری نمایشگاه بیش از  400 هزار نفر از نمایشگاه کتاب بازدید کرده که 30 تا 40 درصد آنها با وسایل شخصی خود به نمایشگاه کتاب آمده بودند.

وی به رضایتمندی ناشران کتاب از افزایش بازدیدکنندگان نسبت به سال‌های گذشته افزود: میزان فروش ناشران نسبت به سالهای گذشته افزایش چشم‌گیری داشته در حالی که آنها از روند برگزاری نمایشگاه کتاب در این مکان بسیار نگران بودند.

وی اضافه کرد: هزار و 500 نفر بازدیدکننده از شهرهای دیگر از محل استراحتگاه‌های شهرداری تهران معرفی نامه گرفتند که این امر نشان از رضایتمندی شهروندان از روند برگزاری نمایشگاه کتاب دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار