نمایشگاه ملی عکس تعاون در تبریز افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان ها باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛در این نمایشگاه ادواری که برای دومین بار بعد از تهران در تبریز برگزار می شود 90 قطعه عکس برگزیده 15 عکاس برجسته کشوری از 3 هزار عکس ارسال شده به معاونت تعاون  وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به نمایش گذاشته است.
علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند از امروز تا 24 اردیبهشت ماه از از ساعت 9 صبح الی 7 عصر در نگارخانه شهدا فرهنگسرای الغدیر  تبریز مراجعه کنند.
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی در حاشیه افتتاح این نمایشگاه  گفت:جشنواره ادواری عکس تعاون فرصت مغتنمی برای حضور ارزشمند عکاسان هنرمند کشورمان است که قابلیت ها و ظرفیت های بخش تعاونی با بهره گیری از زبان هنر به تصویر بکشند و از طریق خلق آثار هنری به اشاعه و ترویج فرهنگ تعاون همت گمارند.
حسینی با بیان اینکه بی تردید هنر تصویر یکی از تاثیر گذارترین راههای ترویج  تعاون در جامعه می شود گفت: عکس به دلیل ماندگاری و در دسترس بودن همگانی از مهمترین  رسانه های هنری است.
وی ترویج مسئولیت پذیری و مشارکت مردمی،کسب و کار مبتنی بر اقتصاد مقاومتی ،کار جمعی و مشارکت گروهی و ترویج فرهنگ تعاونی در جامعه را از اصلی ترین محورهای عکس های به نمایش گذاشته عنوان کرد.
انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.