سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در واکنش به انتشار خبری با عنوان "افزایش ۵۰ درصدی حقوق مدیران عامل و هیئت مدیره شرکت‌های دولتی" جوابیه‌ای صادر کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در واکنش به انتشار خبری با عنوان "افزایش ۵۰ درصدی حقوق مدیران عامل و هیئت مدیره شرکت‌های دولتی" از زبان موسی الرضا ثروتی نماینده مجلس جوابیه‌ای صادر و مراتب را جهت استحضار و انعکاس اعلام کرد.

در این جوابیه آمده است:

1-در اجرای مصوبه اخیر شورای حقوق و دستمزد حقوق و مزایای مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره شرکت‌های دولتی در راستای الزام ماده 72 قانون مدیریت خدمات کشوری تطبیق یافته است و نه تنها افزایشی را دربر نداشته بلکه حقوق و مزایای آنان نسبت به قبل کاهش یافته که برای جبران آن در اجرای ماده 78 قانون اخیر الذکر تفاوت تطبیق لحاظ گردیده است.

2- افزایش خاص و موردی برخی از دستگاه‌های اجرایی نظیر افزایش 50 درصدی امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری برای کارمندان قوه قضاییه و دستگاه‌های تابعه و یا برقراری فوق‌العاده خاص برای کارکنان سازمان‌های پزشکی قانونی کشور، انتقال خون ایران، دامپزشکی کشور، سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور به موجب مصوبات شورای حقوق و دستمزد صورت نگرفته است، بلکه این اقدامات به موجب مصوبات موردی دولت قبل و همچنین تصویب مجلس شورای اسلامی انجام پذیرفته است.


برای مشاهده متن خبر "افزایش ۵۰ درصدی حقوق مدیران عامل و هیئت مدیره شرکت‌های دولتی" که با منبع خبرگزاری مهر بازنشر شده، اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار