روابط عمومی دادگستری خراسان شمالی ، خبر یکی از خبرگزاری‌ها مبنی بر بازداشت مدیران سابق صداو سیما به اتهام تضییع حقوق بیت المال را اصلاح كرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین نورالله قدرتی رئیس كل دادگستری خراسان شمالی روز جمعه در گفت و گو با خبرگزاری میزان وابسته به قوه قضاییه از دستگیری دو مدیر سابق صدا وسیمای استان خراسان شمالی به اتهام تضییع حقوق بیت المال خبرداده بود.

حجت الاسلام و المسلمین نورالله قدرتی در آن گفت و گو تصریح كرده بود ، مدیر صداوسیمای خراسان شمالی به اتهام تضییع حقوق بیت المال به مبلغ 173 میلیون تومان و یكی دیگر از مدیران صدا و سیمای استان نیز به همین اتهام به مبلغ 50 میلیون تومان دستگیر شده اند.

این خبر كه ساعت 9 صبح روز گذشته بر روی خروجی اكثر خبرگزاری ها و سایت های مختلف و امروز شنبه نیز در برخی از روزنامه ها بازنشر گسترده ای داشته است ، تكذیبه دادگستری خراسان شمالی مبنی بر هرگونه دستگیری متهمان این پرونده را در پی داشته است.

در این اصلاحییه تصریح شده است ' پرونده ای در خصوص اتهام وارده در شعبه بازپرسی دادسرا تشكیل و پرونده در حال رسیدگی است و متهان احضار شده و تاكنون در این خصوص احدی دستگیر و بازداشت نشده است. '

رئیس سازمان صدا و سیما در دیماه سال گذشته با صدور حكمی، هوشنگ آذر دشتی را به عنوان مدیركل جدید صدا و سیمای مركز خراسان شمالی منصوب كرد.

مراسم تكریم و معارفه مدیركل جدید صدا و سیمای استان، بدون حضور خبرنگاران و با حضور حجت الاسلام موسوی مقدم معاون امور مجلس و استان‌های صدا و سیما، قائم مقام نماینده ولی فقیه و امام جمعه بجنورد، معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی و جمعی از مدیران بخش‌های مختلف صدا و سیمای مركز خراسان شمالی برگزار شد.

امیر هوشنگ آذردشتی پنجمین مدیر صدا و سیمای مركز خراسان شمالی پس از راه اندازی این مركز در این استان است.


منبع: ایرنا

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار