در نخستین اقدام معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی، 1500 زائر زیارت اولی از اقشار ضعيف و كم درآمد جامعه به حرم مطهر رضوی مشرف شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی ، تولیت آستان قدس رضوی با حضور درجمع این زائران که از استانهای خراسان و مازندران به بارگاه منور رضوی مشرف شده اند گفت : بسیار خرسندیم که زمینه تشرف این زائران عزیز که آرزوی زیارت امام رئوف(ع) را در دل داشتند، به بارگاه منور رضوی فراهم شده است.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی افزود: این نخستین اقدام معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی است و درصدد هستیم تا با همکاری همه دستگاه های اجرایی و خدمت رسان کشور، زمینه تشرف هزاران زائر ارادتمند امام رضا(ع) که فقط به دلیل مشکلات مالی امکان تشرف ندارند را فراهم نمائیم.

تولیت آستان قدس رضوی گفت : معاونت امداد مستضعفان، شاکله و ساختاری برای تحقق بخشیدن به ماموریت هایی است که مقام معظم رهبری برای آستان قدس رضوی ترسیم فرموده اند و در این مسیر به همدلی و همکاری همه مسئولان، خدمتگزاران و دلدادگان ساحت قدسی امام رضا(ع) نیاز داریم.

برنامه های متنوع فرهنگی و تبلیغی، مدیحه سرایی و پذیرایی در مهمانسرای حضرت رضا(ع) از برنامه هایی است که برای این زائران تدارک دیده شد.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.