امام جمعه ریگان گفت: انتظار داریم در سفر رئیس جمهور به استان کرمان بی آبی روستاهای ریگان نیز مدنظر قرار گیرد.

ریگان وروستاهای بی آب در آستانه سفر رئیس جمهوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام علی رنجبرماهانی گفت: از همه مردم دعوت می نماییم تا درمراسم استقبال ازریاست جمهوری شرکت کنند.

وی تاکید کرد:استقبال از ریاست محترم جمهوری استقبال از جایگاهی است که در نظام اسلامی است وچون بحث نظام است همه ما اهمیت دهیم ودر این مراسم استقبال شرکت نماییم.

امام جمعه ریگان گفت: در تعدادی از روستاهای شهرستان ریگان مردم این شهرستان هنوز با مشکل بی ابی مواجه هستند که مسولین در این سفر ریاست جمهوری این روستاها را در اولویت قرار دهند.

وی با اشاره به سخنان رئیس جمهور بعد از سخنان رهبرمعظم انقلاب که فرمود مانباید کلاسها را تهدید کنیم، گفت: شما اقای رئیس جمهور در چند نوبت با گوشه وکنایه بر خلاف سخنان مقام معظم رهبری صحبت کردید که این مورد شما که گفتید زبان انگلیسی شغل می آورد وزیر امور خارجه شما مسلط به زبان انگلیسی است تا کنون چند شغل آورده است.

امام جمعه ریگان با اشاره به میلاد حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار گفت:امروز تحقیقات میدانی نشان می دهد آمریکا وصیهونیست واستعمارگران وشیوخ فاسد عرب وجریانهای ضد انقلاب از تمام ابزرارهایی که در اختیار دارند از شبکه های مجازی وماهواره و.. با هزینه ها میلیاردی تلاش می نمایند تا چهره وعملکرد سپاه را تضعیف نمایند.

رنجبر ماهانی به ولادت ابوالفضل وروز جانباز اشاره نمود وافزود: این روز را به جانباز انقلاب مقام معظم رهبری وهمه جانبازان تبریک عرض می نماییم

وی گفت :اگر جانبازان پا یا دست شان را از دست داده اند اما ایستاده اند تا یاد وفرهنگ شهادت زنده بماند واگر چه دستی در بدن ندارند اما پاسداران این انقلابند ودر صحنه مانده اند تا ولایت زنده بماند.

رنجبر ماهانی با اشاره به صحبت های رهبر انقلاب در جمع معلمان افزود :دشمن روی قشر دانش اموز سرمایه گذاری می نماید، مسولین آموزش وپرورش به نماز دانش آموزان اهتمام جدی داشته باشند وآنها را به نماز جماعت تشویق نمایند لذا نمازجز درس انسان است قرآن وتفسیرآن نیز جز درس انسان می باشد ودانش اموز با درس خواندن خوب انقلابی بار خواهد آمد.

انتهای پیام/ح





برچسب ها: ریگان ، آب ، زبان انگلیسی ، دشمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار