معاون مدیرعامل شرکت پست گفت: بازار الکترونیک با هدف افزایش واگذاری صفحات ، طبقات محصولات،جشنواره فروش ،امکانات فروش مدیریتی از هفته آینده عملیاتی می شود.

اسماعیل بوداغی معاون مدیرعامل شرکت پست در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با سامانه جدید بازار الکترونیک اظهار داشت:تجارت الکترونیک یکی از نیازهای اساسی در جامعه امروزی است که به وسیله پست انجام می شود. 

وی افزود: تجارت و بازار الکترونیک به عنوان یک پست ترکیبی در حقیقت وجه سه گانه پست (فیزیکی – مالی – الکترونیک) را با خود به همراه دارد و فرآیند کار این سرویس طوری است که مشتری به شکل الکترونیکی سفارش خود را می دهد و این سفارش در سیستم Get way پست ثبت می شود.

معاون مدیرعامل شرکت پست گفت:مامور پست بعد از دریافت سفارش مشتریان از فروشگاه های مربوطه نسبت به ارسال آن ها به دست گیرنده و مقصد مورد نظر اقدام می کند .

بوداغی در ادامه تصریح کرد: دو درگاه که اولی به نام درگاه بازار که مربوط به شرکت پست است و دیگری درگاهی که مربوط به فروشگاه ها و مراکزی است که به سیستم تجارت الکترونیک دسترسی دارند ،در امر تجارت الکترونیک فعال هستند.

وی افزود:سامانه قبلی بازار الکترونیک یک سری نیازمندی هایی داشت که بر اساس آن ها فروشگاه های الکترونیک طراحی شده است.

معاون مدیرعامل شرکت پست بیان کرد: هدف از طراحی بازار الکترونیک ، افزایش واگذاری صفحات ، طبقات محصولات،جشنواره فروش ،امکانات فروش مدیریتی و... است که هم اکنون مراحل آزمایشی خود را طی می کند و از هفته آینده عملیاتی خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار