باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می‌دهد؛

مردی با موهای جو گندمی؛ "قلب" طرح‌های نظامی ائتلاف "تهران-مسکو" کیست؟ + تصاویر

رسانه‌های خارجی او را مرد مبارزه با داعش، قلب طراحی عملیات ائتلاف "مسکو-تهران"، مغز متفکر عملیات ضد تروریستی و ... می دانند.

به گزارش  خبرنگار  دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار سرلشکر "قاسم سلیمانی" فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک ناجی در منطقه غرب آسیا عراق و سوریه را از چنگ تروریست های تکفیری نجات داد.
 
وی که  سال 2012  در سوریه و از سال 2014 در عراق کمک های مستشاری گسترده ای به این دو کشور داشته، "بغداد" و "دمشق" را از سقوط حتمی نجات داده و از گسترش تروریسم تکفیری داعش در منطقه غرب آسیا جلوگیری کرده است.

سردار سرلشکر قاسم سلیمانی نه تنها "بغداد" و "دمشق" ؛ بلکه اقلیم کردستان عراق را نیز با کمک های مستشاری خود نجات داده است که سردار سرتیپ "امیر علی حاجی زاده" فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این موضوع را یکبار از سیمای جمهوری اسلامی ایران مطرح کرد.

فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران در داخل کشور به دلیل رشادت ها و جانفشانی هایی که در عرصه گسترش جبهه مقاومت انجام داده از محبوبیت بالایی برخوردار است  و برای مثال یکبار بنر حضور وی در دانشگاه شهید بهشتی، صدها نفر از دوستداران وی را به این دانشگاه  گرد هم آورد که اکثر آن ها از نسل جوان بودند.

البته رسانه های خارجی به شدت پیگیر اخبار مربوط به  سردار سرلشکر "قاسم سلیمانی" فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران هستند و در این مسیر رسانه های غربی عناوین مختلفی را برای وی انتخاب کرده اند.


**رویترز: سردار سلیمانی بازوی نخبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رویترز (Reuters) در این زمینه گزارش داد: ماژور ژنرال قاسم سلیمانی بازوی نخبه  (Elite) فراسرزمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که به صورت مستقیم گزارش هایش را به  "آیت الله خامنه ای"  می دهد.  





این خبرگزاری با اشاره به نقش ویژه فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران در سوریه می افزاید: سلیمانی ناظر عملیات نظامی علیه شورشیان بوده و قلب طراحی عملیات ائتلاف "مسکو-تهران" است (بیشتر بخوانید).


***اکونومیست: قاسم سلیمانی یک قهرمان نظامی و مورد احترام در کشورش است

روزنامه اکونومیست (Economist) با اشاره به ویژگی های سردار سلیمانی می نویسد: او یک رهبر و هدایت کننده مبارزات ضد دولت اسلامی (بخوانید تروریست های داعش) می باشد  که در کشورش بسیار قابل احترام است.






این نشریه با بیان ویژگی های فرمانده سپاه قدس عنوان داشت او یک فرمانده نظامی  است که اولین بار چهره اش در رسانه ها و در شبکه های اجتماعی در جبهه های نبرد ضد داعش مطرح شده و به عنوان یک مرد بزرگ مشهور شده است.   


**نیوزویک :  "سردار سلیمانی" استراتژیستی ممتاز است که به عراق کمک کرد

نشریه "نیوزویک" در مقاله‎ای به نقش ایران در مبارزه با تروریسم پرداخت و نوشت: ایران ظرف مدت زمانی که عناصر داعش وارد خاک عراق شدند، بهترین آموزش‎ها و مشورت‎ها را به نیروهای عراقی اعطا کرده و کمک‎های نظامی از قبیل سلاح به بغداد ارائه داده است. در مقاله نیوزویک آمده است ایران همچنین از طریق مغز متفکر نظامی خود یعنی "قاسم سلیمانی" فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران که بسیاری از فرماندهان نظامی او را فرمانده و استراتژیستی ممتاز می‎دانند، به عراق کمک کرده است.






**نیویورکر: سردار "قاسم سلیمانی" مرد قدرتمند منطقه غرب آسیا و فرمانده در سایه است

نیویورکر (New Yorker) درباره قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس نوشت: او یک مرد میانسال ، دارای موهای جو گندمی و متواضع است. او پس از آنکه در سن کمتر از 50 سالگی به فرماندهی سپاه قدس رسید به دنبال تغییر دومینوی قدرت در منطقه غرب آسیا به نفع ایران بود و در این پروسه در زمینه با تاکید بر قدرت نظامی گام برمی‌داشت. او نقش مهمی در حمایت از سوریه  دارد و به حضور نامحسوس خود در جهان ادامه میدهد.







این نشریه با اشاره به نقش موثر فرمانده سپاه قدس در منطقه و به خصوص در عراق و سوریه از قول یکی از مقامات آمریکایی یاد آور شد: سردار "قاسم سلیمانی" مرد قدرتمند منطقه غرب آسیاست".


**دیلی استار: سردار سلیمانی مرد مبارزه با داعش در سال 2014 و 2015

دیلی استار (Daily Star) با اشاره به ویژگی های سردار قاسم سلیمانی به عنوان فرمانده سپاه قدس عنوان داشت: ایدئولوژی فرمانده سپاه قدس تلفیقی از روش نرم و استراتژی سخت بوده و او حد فاصل سال‌های 2014 تا 2015 به نیروهای مردمی برای مقابله با دولت اسلامی (بخوانید تروریست‌های داعش) ایفای نقش کرده است.


**بیزینس اینسایدر: سردار قاسم سلیمانی، "مغز متفکر" عملیات نظامی ایران

پایگاه اینترنتی "بیزینس اینسایدر" با انتشار عکسی از سرلشکر"قاسم سلیمانی" فرمانده سپاه قدس ایران در کنار "هادی‌العامری" فرمانده سپاه بدر عراق، در گزارشی به قلم "مایکل بی‌کِلی" نوشت:  یکی از مقامات ارشد نظامی آمریکا که مدت طولانی در عراق خدمت کرده است معتقد است قاسم سلیمانی مغز متفکر عملیات نظامی ایران، کنترل همه امور را در اختیار دارد. این گزارش مدعی شد: آمریکا زمانی که با طرح قاسم سلیمانی در عراق همراهی کرد در واقع عراق را به ایران واگذار کرد. در نهایت هم نیروهای خود را از عراق خارج کرد، اما همچنان هم برای ایجاد ثبات در این کشور تلاش می‎کند.


**آبزرور: "سردار سلیمانی"  مورد ستایش عراقی هاست

روزنامه انگلیسی "آبزرور" تأکید کرد که سردار "قاسم سلیمانی" فرمانده سپاه قدس احتمالاً تنها کسی است که می‌تواند داعش را شکست دهد. "آبزرور" عنوان داشت: هنگامی‌که در ژوئیه گذشته ارتش عراق از مقابل داعش گریخت، این ژنرال ایرانی در صحنه حضور یافت و چند ساعت پس از سیطره داعش بر موصل، سلیمانی در بغداد بود و از آن زمان عملیات دفاع از بغداد را هماهنگ و نیروها را بسیج کرد.






"آبزرور" در پایان خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی همچنین وقتی داعش، اربیل را تهدید کرد به کردستان عراق در شمال این کشور رفت. فرمانده سپاه قدس در اقصی نقاط عراق مورد ستایش و قدردانی قرار گرفت به ویژه از سوی شیعیان؛ چرا که او احتمالاً تنها کسی است که می‌تواند پیشروی داعش را متوقف کند.



**گاردین: سلیمانی بدون هیچ سوالی؛ قویترین مرد عراق است

روزنامه گاردین  (The Guardian) با اشاره به اظهارات مقامات عراقی درباره نقش سردار سلیمانی در عراق نوشت: او بدون هیچ سوالی قویترین مرد عراق است. فرمانده سپاه قدس با موهای جو گندمی کم حرف است و هنگامی که بدون محافظ در منطقه تحت نفوذ آمریکایی ‌ها وارد شد آن‌ها عصبانی شدند و گفتند چرا ما از دشمنمان یاد نمی‌گیریم.  

در حقیقت رسانه های غربی عناوینی همچون مرد مبارزه با داعش، بازوی نخبه سپاه پاسداران، فرد مورد ستایش عراقی ها، قویترین مرد عراق،  مغز متفکر عملیات ضد تروریستی ، مرد سال مبارزه با داعش و ... را برای فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران برگزیدند.

کمک های مستشاری فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران  نقش مهمی در پیروزی های ارتش و "حشد الشعبی" عراق داشته و در سوریه نیز قلب کمک های مستشاری و طراحی های میدانی با  محوریت "سردار سلیمانی" انجام می شود.

گزارش از محمد زرچینی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰۲
در انتظار بررسی: ۰
Seychelles
ناشناس
۱۴:۳۶ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
خدایا ار عمر مو بکاه بر عمر سیف الاسلام حاج قاسم بیفزا امین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۰ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم
برای سلامتی رهبر عزیز وسردارانش بخصوص حاج قاسم بسیجی مخلص ونابودی استکبار جهانی صلوات.صلوات .صلوات....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
سردار انشاالله که به زودی شما سر ابوبکر بغدادی را از بدن جدا کنید و من در تلگرام ببینم و لذت ببرم و به شما تا ابد افتخار کنم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
باسلام زنده بادسردارسلیمانی ورهبرمعظم انقلاب وزنده بادنظام مقدس جمهوری اسلامی هرچه داریم ازخانواده شهداداریمزنده بادامام خامنه ای خداسایه امام راازسرماکم نکند انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۲ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
ماکه دوستش داریم الحمدولله ازهمچون سردار سلیمانی کم نداریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۴ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
زنده باشی تا ظهور مهدی موعود ما صد هزاران جان فدا ی حاج قاسم محبوب ما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۹ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
بوی شهید چمران و شهید احمد کاظمی میدهی سردار. افتخار هر ایرانی و افتخار شیعه هستی . دست علی بهمراهت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۲۷ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
درود و سلام بر سردار سلیمانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۳ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
سرداربتاز در پناه مولا علی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۹ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
درود خدا بر شهید زنده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۲ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
خدا ان شالله نگهدارش باشه
United States of America
ناشناس
۰۱:۳۴ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
یاور امام زمان(عج)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۲ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
درود و رضوان خدا بر امام خمینی و رهبر معظم انقلاب که باعث شکوفایی هزاران حاج قاسم شده اند هر جوان ایرانی یک رزمنده و یک حاج قاسم است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۰ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
تنها مرد مبارز روی زمین سردار با عشق دورود خدا بر تو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۴ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
درود بر شجاعان، شجاع دل
United States of America
ناشناس
۲۲:۴۰ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
دورود بر یار سید علی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۷ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
برای سلامتی کیان آریایی مسلمان،حامی عرب وعجم،سردارشامات وعراق ولبنان وغزه ویمن،مالک اشترولایت،ناجی شیعه وسنی حافظ ومدافع حرم حضرت زینب ورقیه درسوریه وحرم مولاعلی وحرم ارباب بی کفن حسین وسرداروعلمدارش عباس وحرم امامان سامراوکوتاه کننده دست وهابیون داعشی ومزدوران سعودی وشیخهای متهجرحاشیه خلیج همیشه فارس ازمرزهاوخاک وناموس وطن،درخارج ازخاک وحریم وطن،سردارقاسم سلیمانی هرروزیک آیت الکرسی بخوانید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۲ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
پروردگارا بحق محمد و آل محمد (ص) حافظ این سردار بی ادعا و سایر فرماندهان و افسران و سربازان لشگر امام خامنه ای ( حفظه الله )که طلایه دار سربازان حضرت مهدی (عج) هستند باش

خدایا بحق خون بناحق ریخته شده حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش ، تو خود هادی و حافظ لشکریان و مجاهدان فی سبیل الله باش. الهی آمین یا رب العالمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۶ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
هر لحظه دعایتان می کنیم سردار... خداقوت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۵ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
سردار وفادار رهبر انقلاب از نظر شجاعت ، اخلاق ، صورت و سیرت بسیار شبیه به فرمانده وعده داده شده امام زمان یعنی شعیب ابن صالح است . معلوم است که این گونه افراد می توانند اسلام را به سر منزل مقصود برسانند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۴ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
سردار رشید اسلام سردار سلیمانی دل شیر دارد.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۴ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
زنده باد سردار سلیمانی
Iraq
ناشناس
۱۸:۱۴ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
سردار افتخار قدرت نظامی ایرانی.
زنده بار سردار قاسم سلیمانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۲ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
سردار انشاءا... که خداوند همیشه یاور و حامی تو باشد . دعای خیر مردم بدرقه راهت باشد . وجود مبارکت برای ایرانی باعث سربلندی و افتخار است . ای مرد واقعی بدون ادعا دعاگویت هستیم . سلامت و موفق و کام روا باشی . یا حق
United States of America
ناشناس
۱۷:۱۸ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
زنده باشی سردار بزرگ پارس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
یادمان باشد که آنچه عباس را برای همیشه در تاریخ عباس کرد ادب، وفا و ولایت پذیری بی چون و چرا بود. خداوند این سردار لایق رو در پناه امام زمان(عج) حفظ کنه.
United States of America
ناشناس
۱۷:۱۶ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
ایران به همچنین مردانی به خود می بالد .یا حق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۵ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
زنده باشی سردار
United States of America
ناشناس
۱۷:۰۴ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
خداوند به این رزمنده دلاور عمر با عزت و برکت دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
زنده باد سزداز سلیمانی
پاینده باد اسلام ناب محمدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
فقط واسه این مرد خدا اشک ریخت. اشک تعصب اشک غیرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
سلام و درود خداوند بر سردار سرافراز اسلام سردار سرلشکر قاسم سلیمانی خدا حفظت کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
درود خدا وند بر رهبر حضرت آیت اله خامنه‌ای وحاج قاسم سلیمانی انشا الله همیشه سالم باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۸ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
سرت سلامت سردار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
وقتی اسم سردارسلیمانی و مدافعین حرم را میشنوم به کشورم ایران ،به رهبرعزیزترازجانم افتخارمیکنم.
خدایابه کوری چشم. دشمنان میشه یه روز نابودی اسرائیل وداعش را ببینیم انشاا...
سردا انشاا... به مددامام زمان این هدیه رو به رهبرمان ومردم مظلوم مسلمان جهان بده. خیلی دوست داریم. مواظب خودت باش. انتقام خون پدرامون بگیر. دست وبازوتو میبوسم سردار بزرگ اسلام و ایران
Netherlands
ناشناس
۱۴:۳۳ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
سردار امروز مثل مالک در کنار علی هستی و این ی افتخار برای ما هست که نوکری شما رو بکنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
درود و با آرزوی سلامتی و پیروزی برای نیروی های مسلح کشور عزیزمان ایران خصوصا سردار اسلام حاج قاسم و تمامی مدافعین حرم که با ایثار جانهایشان امنیت را در این کشور اسلامی برقرار نموده اند. درود سردار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
درود بر سردار عشق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
اگراین عزیزان نبودندالان درخیابانهای شهرها باید باحرامی های تکفیری درناامنی مطلق می جنگیدیم.خدا نگهدارشان باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
درود خداوند تبارک و تعالی بر فرزندان ایران زمین، امام خامنه ایی عزیز و سردار سرلشگر پاسدار حاج قاسم سلیمانی که هم در زمان هشت سال دفاع مقدس و هم بعد از آن، هم اکنون دفاع از حرم عمه ی اهل بیت امامت و عصمت و طهارت که واقعأ خوش میدرخشد، خداوند عزت دنیوی و اخروی نصیبش بگرداند، خدا قوت سردار، خسته نباشی، پروردگارا؛ یکی از ۳۱۳ سربازی که زمان ظهور حضرت آقا امام زمان(عج)در رکابشان شمشیر میزنند و ریشه کفر را در زمین میکنند حاج قاسم سلیمانی باشد، انشااله....!!!!؟
-
ناشناس
۱۳:۳۹ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
خداوند نگهدارت سردار
-
ناشناس
۱۳:۳۹ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
خداوند نگهدارت سردار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
ماشاءالله لا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم خدابه آبروی پیغمبر برای امام خامنه ای وسپاه اسلام حفظتان کند
Germany
ناشناس
۱۳:۳۳ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
ما شآءَ اللَّهُ لا حَوْلَ وَلا قُوَّةَ الّا بِاللَّهِ؛ کور باد چشم دشمنانتان سردار . شماروبه خدا مواظب این سردرانمان باشید اینها متعلق به خودشان نیستند چشم بسیاری از مظومان دنیا به این عزیزان است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
بنازم
خیلی خوشکله سردار ماشاءالله
خدا وکیلی چقدر نورانی و با جذبه هستن
United States of America
ناشناس
۱۳:۱۰ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
فقط حاج قاسم!!!
عشق است حاج قاسم!!
United States of America
ناشناس
۱۲:۵۸ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
آخه ایرانیه جونم به این ایرانی مااااااااااااچ.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
عشق منی سردار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
زنده باشی سردار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۹ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
احسنت احسنت برسردارپارسی،به راستی که پارسیان اسلام ناب محمدی رابرافراشتن وازآن حمایت می کنند.ای کوروش برخیزمردآزاده پارسی،ای آریوبرزن برخیزسردارملی باستانی،ای رستم دستان شاهنامه فردوسی،ای شاه اسماعیل اول صفوی،ای شاه عباس کبیر،ای میرزاکوچک خان جنگلی،ای ستارخان وباقرخان آذری همه بایددرمقابل سردارسلیمانی تعظیم کنید که بدون شک سردارقهرمان ملی ایران هستند.
هزاران درودبر"قهرمان ملی سردار قاسم سلیمانی"
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
درود سردار.ای زنده کننده یاد سرداران تاریخ ایران زمین سردارانی چون اریوبرزن.بهرام چوبین .رستم فرخ زاد.نادر قلی افشار وسردار باکری سردارهمت سردارفکوری و.................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
شهید زنده. بهترین عنوان برای سرباز وطن سلیمانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
سرت سلامت مالک اشتر امام خامنه ای ماشاالله به تو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
باولایت تا شهادت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
در پناه خدا وامام زمان انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
همه ما برای حاج قاسم دعا میکنیم انشاءالله همراه با دوستان و همکارانش و تمامی مردم ولایت طلب و از خود گذشته همیشه و همیشه پیروز باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
خدا قوت مرد خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
سلام و درود بر ابر مرد ولایت مدار ، خدا پشتیبانت باشد و در پناه ائمه اطهار باشی ای دلاور .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
در پناه خدا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
سلام ودرودخداوند انبیا اولیا شهدا ملت بزرگ وقدردان ایران وازادگان جهان برسرداربزرگ اسلام وولایت حاج قاسم سلیمانی دعا می کنم درهنگام ظهورمنجی عالم بشربت صاحب عصر (عج) ازیاران حضرتش باشی انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
خداوندا تو شاهدی که او برای دفاع از اسلام وقران وائمه ا طهار از هیچ کوشی دریغ نکرده وچه بسا جانباز شده وخم به ابرو نیاورده پس خودت محافظش باش که ذوالفقار ولایت امام خامنه ای عزیز واسلام مظلوم است
United States of America
ناشناس
۱۱:۴۲ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
خدا حفظش کنه
ان شاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
درود بر این عزیز بی ادعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۰ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
الهی مردان راستین این مرز بوم را برای ما نگهدار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۰ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
سلام خدا بر رهبر فرزانه که اینچنین سردارانی برای خدمت به اسلام تربیت نموده درود خدا بر همه خدمتگزاران صدیق به نظام جمهوری اسلامی ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
ای خدای مهربان خودت محافظ سردار رشید ودلاور ایران عزیزباش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
این سردار سلیمانی و سلیمانی های دیگر هستند که به این ملت اقتدار بخشیدند نه برجام!پسا برجام!پسا تحریم!پسا..............
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
دورود و سلام خدا بر تو ای شیر مرد ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
کسی که خدا رو داره نیازی به محافظ نداره.خودش محافظ مردم مظلومه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
فدای لحظه لحظه ی فداکاریهات سردار عشق، کلمات از وصف توصیفت خسته هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
با آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت برای تمامی سرداران و سربازان دلیر ایران
انشاا... خداوند از عمر دشمنان اسلام و ایران کاسته و به عمر انسانهایی نظیر رهبر عزیزمان و سردار سلیمانی ها بیافزایید.

آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
آقاى سليمانى يك فرد بزرگ است واميدواريم در عرصه هاى ديگر مملكت از چنين افراد دانا استفاده گردد خداوند ايشان را حفاظت نمايند
United States of America
ناشناس
۱۰:۴۸ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
یدالله فوق ایدیهم
دست خداوند در آستین سردار قاسم سلیمانی
United States of America
ناشناس
۱۰:۴۶ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
سردار سرت سلامت
قربون شرفت سردار
ای کاش زمان جنگ کربلا اینچنین سردارانی پارسی در کنار امام حسین (ع) حضور داشتند
یاحسین فرماندهی ازآن توست ... ما همه سربازتیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
خدا نگهدات باشه سردار که مایه افتخار شیعه هستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
بسیارصبرببایدپدر پیرفلک را تا دگربارمادرگیتی چوتوفرزندبزاید درود برخویشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
سردار سلیمانی بچه بافت کرمان است. شهری که مثل خودش مظلوم و کم حاشیه است.به نظر شمامسئولین محترم پاداش تربیت یه همچین مردی داشتن حداقل امکانات نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۲ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
خدایا به شان و منزلت محمد و آل محمد نگهدارش باش و مثلش را فراوان گردان و دشمنانش را خار و ذلیل گردان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
درود بر سردار ی با موهای جو گندمی وتمامی مدافعین حرمها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
خداقوت سردار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
خدا نگهدارش باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
زنده باد سردار اسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
حاجی دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۹ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
خداحفظت کنه حاج قاسم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
جانم فدای ژنرال سلیمانی
همشهری ما.افتخار ما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
امام زمان نگهدار سردار رشید اسلام باشد...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
درود بر سردار بزرگ و شیردل حاج قاسم سلیمانی و همرزمان باغیرتش
شما مایه افتخار و غرور ملت بزرگ ایران هستید
زنده باد ایران. زنده باد سردار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۱ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
زنده باد ایران
زنده باد سردار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۷ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
خداوند ایشان را حفظ کند درود برتو سردار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۲ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
یا امام زمان خودت از ش محافظت فرما.ولا حول ولا قوة الا بالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۰ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
درود بر سردار ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۷ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
مردی که نه تنها ایرانیان بلکه مروم تمام دنیا بهش افتخار می کنند. زنده باد سردار و پاینده باد سپاه پاسداران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۲ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
سلام سردار بزرگ جانبازدفاع مقدس انشالله زنده باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۱ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
خدا نگهدارش باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۱ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
دست خدا به همراهت سردار
خدا طول عمر بهت بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۰ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
زنده باد سردار سلیمانی . سرداری که دشمنانش به او احترام می گذارند .
United States of America
ناشناس
۰۸:۵۵ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
درود خدا بر رهروان راه ولایت حاج قاسم دلاور ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۶ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
درود بر سردار ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
یاشاسین سلیمانی..... یاشاسین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۹ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
درود بر مالک اشتر امام خامنه ای...درود بر سردار رشیداسلام حاج قاسم سلیمانی...
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۱۳:۴۰ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
درود بر شمشیر ذوالفقار
شمشیر جنگ با شیطان
چه داعش چه امریکا
آخرین اخبار