برگزاری جشنواره ملی بهارنارنج در بابل

شهردار بابل از برگزاری نمایشگاه بهارنارنج با هزینه 80 میلیون تومانی در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، منطقه مازندران، حسین بیژنی در حاشیه ششمین جشنواره ملی بهارنارنج در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جشنواره و نمایشگاه دو موضوع متفاوت است، اظهار کرد: در سال‌های پیش جشنواره بهارنارنج به صورت نمایشگاه و جشنواره بود که امسال این شرایط را تغییر دادیم.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت اجرایی این جشنواره برعهده مدیریت فرهنگی شهرداری است، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود حدود 80 میلیون تومان در این جشنواره هزینه شود که این میزان را از سوی اسپانسرها تامین می‌کنیم. قراردادهای این جشنواره براساس آئین‌نامه‌های قانونی تنظیم شده است که پس از این برنامه هزینه‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود.

بیژنی اظهار کرد: بر اساس مستندات تاریخی بابل در گذشته به شهر بهارنارنج معروف بوده است.

وی از ایجاد کارگاه‌های آموزشی مختلف در حاشیه این جشنواره خبر داد و تصریح کرد: در مسائلی مانند محیط زیست، مسائل فرهنگی و مباحث مرتبط با بهارنارنج آموزش‌های خوبی را در نظر گرفتیم.

شهردار بابل همچنین از اجرای رادیو با موضوع بهارنارنج در طول مدت برگزاری جشنواره خبر داد و خاطرنشان کرد: این رادیو در ایام برگزاری جشنواره در سطح شهر با استفاده از بلندگوها به اطلاع‌رسانی در رابطه با این جشنواره می‌پردازند.

بیژنی با بیان اینکه مازندران را به بهارنارنج می‌شناسند، گفت: متولیان شهرستان بابل به دلیل موقعیت جغرافیایی و سابقه تاریخی باید در این زمینه وارد شود.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار