مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در بازدید سرزده از مدارس شهر کرمان در کلاس های درس و در حضور دانش آموزان از جمعی از معلمان کرمانی تجلیل کرد.

تجلیل از معلمان کرمانی در کلاس های درسبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،محمد محسن بیگی در حاشیه این بازدیدگفت: تعلیم و تربیت اساسی ترین کار در جوامع انسانی است که رسالت تحقق این مهم برعهده معلمان است.

وی با اشاره به نقش معلمان در تربیت نیروی انسانی کار آمد و متعهد برای آینده کشور، خاطر نشان کرد: نقش موثرمعلمان در پیشرفت و توسعه کشور اجتناب ناپذیر است.

محسن بیگی دراین بازدید خطاب به دانش آموزان اظهار کرد : قدر معلمان خود را بدانید، زیرا؛ همه ی ما تربیت شده دست معلمان هستیم و دارایی و اعتبار افراد همه ی جامعه، مدیون ایثارگری و جانفشانی معلمان در کلاس های درس است.

وی، با اشاره به جایگاه و منزلت اجتماعی معلمان در جامعه، تصریح کرد: اعتماد اجتماعی مردم و احترام ویژه آنها به معلمان بزرگترین سرمایه آموزش و پرورش و فرهنگیان است.

محسن بیگی از مدرسه به عنوان محل تحقق اهداف اصلی آموزش و پرورش و از معلم به عنوان رکن اصلی آموزش نام برد و گفت: تجلیل و قدر دانی از زحمات بی دریغ معلمان در کلاس های درس ، ترویج فرهنگ قدرشناسی و قدر دانی از مقام والای معلم را از مهمترین اهداف این بازدید دانست.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: کلاس ، معلم ، اعتبار ، مدرسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار