اصفهان؛

برگزاری اردوی آمادگی تیم ملی والیبال جوانان دختر در اصفهان

یازدهمین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال جوانان دخترایران باحضور19بازیکن در اصفهان پیگیری می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازاصفهان،والیبال قهرمانی آسیا با نام‌های دیگر والیبال جام ملت‌های آسیا یا قهرمانی والیبال آسیا یک تورنمنت والیبال است که کنفدراسیون والیبال آسیا آن را برگزار می‌کند. قهرمان این تورنمنت، قهرمان قاره آسیا می‌باشد. این مسابقات بالاترین سطح رقابت تیم‌های ملی والیبال مردان و زنان در آسیا است. قهرمانی آسیا در سال ۱۹۷۵ آغاز شد و از سال ۱۹۷۵ تا ۱۹۸۷ هر چهار سال یک بار برگزار می‌شد، اما از سال ۱۹۸۷ تا به حال این مسابقات هر دو سال یک باز برگزار می‌شود.

سرمربی تیم والیبال جوانان دختر ایران در مصاحبه ای اختصاصی با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان گفت: یازدهمین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم والیبال جوانان دختر ایران با حضور19بازیکن در اصفهان در حال برگزاریست.

صادقی با بیان این مطلب که دختران بلند قامت والیبال جوانان کشورمان 60 درصد آمادگی برای حضوردر مسابقات 2016 پیداکرده اند افزود: برای آمادگی بیشتر پنج اردوی تدارکاتی از فدراسیون والیبال درخواست نموده ایم که مکاتبات آن انجام و در حال بررسی می باشد.

وی یادآور شد:در مجموع پنج اردوی تدارکاتی برای تیم در نظر گرفته شده که سه اردو در اصفهان و تهران و اردوی کشور آذربایجان در خردادماه برگزار خواهد شد که به جهت تطبیق پذیری شرایط آب و هوایی با کشور تایلند ، اردوی کیش را هم پیش رو خواهیم داشت.

گفتنی است: تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران در مقابل رقبای آسیایی خود مقابل ژاپن ، هندو ماکائو به رقابت خواهد پرداخت .

طبق پیش بینی های سرمربیان تیم ملی در صورت پیروزی تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران مقابل هندکه قدرترین تیم این گروهاست، به 8 تیم نخست آسیایی خواهیم پیوست.



انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.