اصفهان؛

بانوی کاشانی به جمع والیبالیست‌های کشور پیوست

رییس هیات والیبال بانوان کاشان گفت: فاطمه عنایت نوجوان کاشانی موفق به عضویت در اردوی تیم ملی دختران ایران شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جو ان از اصفهان، فاطمه حسیبی، در جمع خبرنگاران گفت: فاطمه عنایت پس از شرکت در اردوهای متعدد به جمع 20 جوان والیبالیست راه پیدا کرده و امید است با توجه به وضعیت فنی و جسمانی برای نخستین بار این بازیکن پیراهن تیم ملی جوانان بانوان ایران را بپوشد.

وی در خصوص اردوی آمادگی دختران تیم ملی جوانان اظهار داشت:ششمین اردوی تیم ملی جوانان از20 بهمن ماه آغاز شده است و تا29 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

نخستین و تنها مدیر عامل بانوی ورزشی کشور گفت:ریحانه داورپناه دیگر والیبالیست کاشانی است که فصل گذشته پس از حضور موفق در تیم بانوان باریج اسانس و با حمایت های باشگاه باریج اسانس، موفق به پوشیدن پیراهن تیم والیبال بزرگسالان سایپا در لیگ برتر شده است.

حسیبی، تصریح کرد:در فصل جاری در بخش بانوان تمرکز خود را بر روی چند بازیکن جوان و آینده دار معطوف کردیم که خوشبختانه شاهد به ثمر نشستن این اقدام خود هستیم.

وی در ادامه از کسب عنوان نایب قهرمانی دختران والیبالیست کاشانی در مسابقات نوجوانان استان اصفهان خبر داد و گفت:مسابقات والیبال نوجوانان اصفهان با حضور 24 تیم در6 گروه بصورت متمرکز در استان اصفهان برگزارشد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی باریج اسانس افزود: تیم کاشان در پایان مسابقات گروهی به راحتی از گروه خود به جمع هشت تیم پایانی صعود کرد و پس از پیروزی در این مرحله، در دیدار نیمه نهایی نیز از سد تیم ذوب آهن اصفهان گذشت و به فینال مسابقات راه یافت.

حسیبی، اظهار داشت: تیم نوجوانان کاشان در دیدار فینال بازی را به حریف خود نماینده درچه واگذار کرد و به مقام نایب قهرمانی مسابقات بسنده کرد.

وی در مورد کادر فنی نماینده کاشان گفت:مربیگری تیم را صدیقه اشتری عهده داربود و الهه ملکیان بعنوان کمک مربی و نرگس ذاکر بعنوان سرپرست تیم کاشان را همراهی کرده اند.


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.