واشنگتن پست: اجرای عدالت برای قربانیان آزارهای جنسی در آمریکا توهمی بیش نیست

روزنامه واشنگتن پست در گزارشی با اشاره به فساد جنسی برخی از مقامات آمریکایی، نوشت موانع زیادی بر سر راه قربانیان آزارهای جنسی به منظور اجرای عدالت وجود دارد.

واشنگتن پست: اجرای عدالت برای قربانیان آزارهای جنسی در آمریکا توهمی بیش نیستبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه واشنگتن پست در گزارشی نوشت موانع زیادی بر سر راه قربانیان جنسی در آمریکا به منظور اجرای عدالت وجود دارد. 

در این گزارش با عنوان «توهم اجرای عدالت برای قربانیان آزار جنسی در آمریکا»، آمده است: من -نویسنده- پس از چند دهه حمایت از قربانیان سوء استفاده‌های جنسی، به این نتیجه رسیدم که بازداشت جری ساندورسکی در سال دو هزار و یازده، می‌تواند بدین معنا باشد افرادی که کودکان را هدف آزارهای جنسی قرار می‌دهند، افرادی نامرتب با لباس‌های کثیف هستند؛ اما زمانی که سال گذشته فاش شد جی دنیس هاسترت، رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا از حزب جمهوریخواه، به یک دانش آموز دبیرستانی (که زمانی که مربی کشتی در دبیرستان بود از او سوء استفاده جنسی کرده بود) حق السکوت پرداخت کرد، واکنش‌ها در زادگاهش در «یورک ویل» و کنگره ثابت کرد این داستان همچنان ادامه دارد. 

این موضوع که افراد خوب کودکان را آزار جنسی نمی‌دهند، پوششی خطرناک برای این موضوع محسوب می‌شود. این افراد با پنهان شدن در ورای چهره فردی مهربان می‌دانند که در حال ارتکاب جرم هستند، موضوعی که سبب ساکت شدن بیشتر قربانیان برای همیشه می‌شود. در واقع باید گفت این قانون است که سبب می‌شود عدالت درباره قربانیان اجرا نشود. 

 مریلند یک نمونه در این باره محسوب می‌شود: در این شهر، افراد بالای هجده سال می‌توانند شکایت کنند، دوره‌ای که طی آن، شمار کمی از قربانیان می‌توانند اذعان کنند چه موضوع وحشتناکی را تجربه کرده‌اند. هیچ یک از قربانیان هاسترت حاضر به شکایت در این باره نشدند، بلکه یک کارمند بانک بود که به سبب مشاهده یک فعالیت بانکی غیر عادی، به مقامات فدرال در اینباره اطلاع داد. 

همچنین باید گفت افراد کودک آزار، بیمار هستند. 

 بررسی انجام شده در سال ۲۰۱۵ درباره مجرمان در سازمان‌های فعال درباره جوانان نشان می‌دهد بیش از نیمی از این افراد به صورتی خاص در فعالیت‌هایی مشارکت می‌کنند که به کودکان دسترسی دارند. آن‌ها برای رسیدن به هدف خود عجله ندارند و تمایل دارند برای این کار ماه‌ها صبر کنند. برای این افراد مهم است که خود را فردی خوب جلوه دهند. آن‌ها کودکان را با دادن هدیه فریب می‌دهند. فرد کودک آزار سپس با رفتارهای عادی کار خود را آغاز می‌کند. 

فرد کودک آزار می‌تواند از خجالت، ترس و شرمساری کودک بهره برداری کند. یکی از قربانیان کودک آزاری درباره دلیل مطرح نکردن این موضوع گفت: «چه کسی حرف مرا باور می‌کرد؟» 

احتمالا حامیان هاسترت بر این باورند که با توجه به بیماری او دوران کاری‌اش در کنگره، حکم پانزده ماه زندان برای او بسیار سخت گیرانه و شدید بود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار