مسابقه فینال جام حذفی در خرمشهر برگزارمی شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ مشاور سازمان لیگ فوتبال در خرمشهر گفت: با برگزاری مسابقه فینال جام حذفی در خرمشهر، برنامه فرهنگی گرامیداشت انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و ارج نهادن به ایثارگری های مردم خرمشهر نهادینه خواهد شد تا هرسال در تقویم سازمان لیگ فوتبال ایران فینال جام حذفی در خرمشهر برگزار شود.

ساکت با بیان اینکه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرمشهر از کیفیت مناسبی برای برگزاری برخوردار است، افزود: انتظار داریم با همکاری صدا و سیما بتوانیم مسابقه را در وقت معین برگزار کنیم تا برنامه های جشن قهرمانی و نورافشانی به خوبی نیز اجرا شوند.

وی گفت: پیش بینی بر این است که روز قبل از فینال، کاپ قهرمانی ابتدا در یادمان شلمچه رونمایی شود و بعد از آن با کمک جمعی از رزمندگان و ورزشکاران خوزستانی به مسجد جامع انتقال داده شود.

مشاور سازمان لیگ فوتبال افزود: شب قبل از فینال برنامه میثاق جامعه فوتبال با شهدای دفاع مقدس و قهرمانان آزاد سازی خرمشهر برگزار می شود.

 قرار است مدال های مسابقه به شکل پلاک طراحی شده تحت این نام باشند. «سلام بر قهرمانی که مدالشان پلاکشان شد»؛ این شعار می تواند نوعی یادمانی از ارزش های دفاع مقدس باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.