دونده تیم ملی کشورمان خداحافظی بولت در المپیک ریو را خبر بدی برای دومیدانی جهان می‌داند.

تفتیان: خداحافظی بولت شوک بزرگی خواهد بودحسن تفتیان در خصوص عملکرد رقابت‌های دو میدانی قهرمانی کشور به خبرنگار  حوزه پایه وآبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ گفت: رقابت‌های دومیدانی قهرمانی کشور که در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد سطح بسیار بالایی داشت من هم عملکرد خوبی داشتم و خداروشکر از عملکردم در شیراز خوشحالم.

تفتیان در مورد تمریناتش جهت حضور در المپیک ریو اظهار داشت: آمادگی صددرصد برای حضور در این رویداد مهم را دارم و باید فدراسیون تدابیری اتخاذ کند تا پیش از المپیک در چندین رویداد شرکت کنم تا از نظر روانی شرایط مسابقه کنار دیگر ورزشکاران مانند: گای گاتلین و... را داشته باشم.

تفتیان درباره احتمال خداحافظی بولت بعد از المپیک گفت: فکر نمی‌کنم این اتفاق بعد از المپیک بیافتد بولت تا جهانی 2017 به رقابت ادامه می‌دهد، تنها باید گفت که عینی است بولت به زودی از میادین خداحافظی کند.

وی با توجه به کسب مدال در المپیک قبل درباره شانس کسب مدال در المپیک قبل ریو گفت: با توجه به امکانات کم، فدراسیون نباید انتظار زیادی داشت.

دونده تیم ملی کشورمان در پاسخ به این سؤال که آیا تصور می‌کنی که  قهرمانی در المپیک مدالی بگیری یا تنها به صعود از مرحله ؟؟؟ فکر می‌کنی گفت: صدردرصد آرزوی هر ورزشکاری این است که سهمیه المپیک را بدست آورد تا به امکانات چندمین فدراسیون نباید زیاد انتظار مدال داشت.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: دومیدانی ، ورزش ، جهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.