فرمانده نیروی انتظامی استان همدان گفت: قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا در استان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی راه اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سردار مهدیان نسب در مراسم معارفه رئیس جدید پلیس راه استان گفت: در استان 16 اولویت مأموریتی مشخص شده است که سه اولویت مهم ناجا در بین این اولویت های دانش بنیان قرار گرفته است و 11 اولویت نیز مرتبط با اقتصاد مقاومتی است.

 وی افزود: در 42 روز گذشته 12 میلیارد تومان کالای قاچاق در استان کشف وضبط شده است.
فرمانده نیروی انتظامی استان همدان گفت: سرقت در استان در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 32 درصد کاهش یافته است.

سردار مهدیان نسب ادامه داد: در42 روز گدشته حوادث وتصادفات جاده ای در استان اعم از فوتی جرحی و خسارتی میانگین 25 درصد کاهش یافت.

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان با تأکید بر اصلاح نقاط حادثه خیز استان نیز ،گفت: 25 نقطه حادثه خیز در استان وجود دارد که 11 نقطه صلاح. شده است.

رئیس پلیس راه کشور نیز با بیان اینکه از سال 85 تا سال گذشته تصادفات روند کاهشی داشته است گفت: همکاری دستگاه ها و اقدامات بین بخشی منجر به این کاهش شد.

سرهنگ حمیدی گفت: در سال گذشته برنامه افزایش نرخ جرائم رانندگی اعلام شد که در کاهش تخلفات و حوادث رانندگی عامل اثرگذاری به شمار می رود.

رئیس پلیس راه کشور افزود: 74 درصد از تصادفات در استان همدان در محورهای اصلی اتفاق می افتد و این بیانگر آن است که جاده‌های همدان نیاز به اصلاح دارد.
سرهنگ حمیدی با بیان اینکه تلفات جاده ای در استان همدان نسبت به سال 85، 38 درصد کاهش یافته است، گفت : میانگین کاهش تلفات وحوادث رانندگی در استان از میانگین کشوری بالاتر است.

وی با بیان اینکه در تصادفات استان همدان واژگونی و عدم توجه به جلو بیشترین فراوانی علل تصادفات است گفت: میانگین واژگونی در کشور 36 درصد و در استان همدان 39 درصد است.
رئیس پلیس راه کشور همچنین از نصب هزار و800 دستگاه دوربیت ثبت تخلف در جاده های کشور تا پایان سال خبر داد.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.