رئیس پلیس راه کشور از نصب هزار و800 دوربین ثبت تخلف در جاده های کشور در سال جاری خبر داد.

نصب هزار و 800 دوربین ثبت تخلف در جاده های کشور

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سرهنگ حمیدی در حاشیه معرفی رئیس پلیس راه استان همدان گفت: افزایش سامانه های نظارتی و کنترلی وهمچنین افزایش هزینه ناشی از تخلفات رانندگی در کاهش حوادث و جرائم رانندگی در کشور موثر بوده است.

وی برخورد قاطع ماموران پلیس راه با تخلفات حادثه ساز را یکی دیگر از دلایل کاهش تصادفات جاده ای دانست وگفت: تعداد کشته ها با روند کاهشی مناسب از 667 مورد سال 85 به 361 مورد در سال گذشته رسید که بر اساسا آمار پزشکی قانونی در این زمینه 38 درصد کاهش داریم.

رئیس پلیس راه کشور عدم توجه به جلو و واژگونی خودروها را بیشترین علت حوادث و تصادفات جاده ای دانست و گفت: بخشی از واژگونی خوردها ناشی از بی احتیاطی وخواب آلودگی رانندگان وبخش دیگری هم مربوط به وجود نقاط حادثه خیز در جاده ها است.

سرهنگ حمیدی ادامه داد: اصلاح نقاط حادثه خیز وشبکه های ومعابر پر خطر وایمن سازی معابر در سال 95 هدف گذاری شده است که این هدف گذاری به استمرار روند کاهشی تلفات وحوادث جاده ای کمک می کند.

وی ادامه داد: تداوم کاهش تلفات جاده ای کاری سخت است که نیازمند تجهیزات و تکنولوژی های جدید است که برنامه ریزی شده امسال هزار و800 دوربیت ثبت تخلف در جاده های مشور نصب شود.

گفتنی است، در این مراسم سرهنگ رضا عزیزیان به عنوان رئیس پلیس راه استان همدان منصوب واز خدمات سرهنگ مهدی شاکری قدردانی شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: نصب ، دوربین ، ثبت تخلف ، همدان ، جاده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.