كاهش وقوع جرايم خاص و خشن درخراسان رضوی

دادستان عمومي و انقلاب خراسان رضوي گفت: يكي از مهمترين سياستهاي دستگاه قضايي تمركز بر اصل پيشگيري است كه نتيجه آن كاهش برخي جرايم خاص و خشن درسال گذشته بوده است.

كاهش وقوع جرايم خاص و خشن درخراسان رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی غلامعلي صادقي در ديدار با دادستان نظامي، قضات و رئيس سازمان قضايي نيروهاي مسلح افزود: تعامل سازنده ای بين دستگاه قضايي و ساير سازمان‌ هاي وابسته به قوه قضائيه در استان وجود دارد.

وی به استمرار اجراي علني احكام در سال جاري اشاره کرد و گفت: يكي از مهمترين سياستهاي امسال این دستگاه برخورد قاطع با مجرمين و اجراي دقيق و قاطعانه احكام خواهد بود.
صادقی اظهار داشت: به دليل اثرات مثبت و مؤثر مجازات علني در كاهش وقوع جرايم و ارتقاي رضايتمندي عمومي از دستگاه قضايي، اجراي علني احكام در اين استان امسال نيز ادامه خواهد يافت.

وی با بیان اینکه جامعه بايد براي مجرمين ناامن باشد افزود: حق طبيعي شهروندان، ايجاد فضاي آرامش بخش براي آنان است که از وظايف نهادهاي ذيربط و مسئول محسوب می شود.

دادستان عمومي و انقلاب خراسان رضوي با اشاره به درخواست هاي مكرر شهروندان مبني بر مجازات مجرمين به نحوي كه موجب عبرت ساير مجرمين باشد اظهار كرد: براساس وظايف و تكاليف قانوني و درخواست هاي عمومي،پارسال بسياري از احكام صادره كه مراحل قانوني آن طي شده بود، در ملاء عام اجرا شد.
انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار