نماینده مردم فومن در مجلس شورای اسلامی گـفت: همه می‌دانیم تولید و اشتغال نسخه شفابخش بسیاری از معضلات اجتماعی است.

تولید، نسخه شفا بخش مشکلات جامعه است/باید فرهنگ خرید کالای ایرانی را رواج دهیم

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، ناصر عاشوری نماینده مردم فومن در نطق میان دستور در صحن علنی مجلس ضمن تسلیت شهادت امام هفتم شیعیان اظهار کرد: تحریم‌های اقتصادی بین‌المللی موجب شده است شرایط کشور بسیار خاص باشد تا جایی که موجب شد سالجاری از طرف مقام معظم رهبری بعنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شود.

وی ادامه داد: یکی از راه‌های مبارزه استکبار جهانی با انقلاب اسلامی افزایش فشارها بر اقتصاد و معیشت مردم و همچنین جلوگیری از رشد اقتصادی، علمی و صنعتی است که باید با نگاه اقدام و عمل مسئولان در راستای فرمایشات رهبری حرکتی جهادگونه انجام شود.

عاشوری با انتقاد از سخنرانی‌ها و بحث‌های بی‌حاصل گفت: نباید موضوع اقتصاد مقاومتی صرفا در سخنرانی‌ها و جلسات باقی بماند باید به توانمندی‌ها و داشته‌های کشور خودمان اتکا کنیم، باید با نگاه به داخل تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.

نماینده مردم فومن در مجلس شورای اسلامی با بیان اهمیت تولید در هر جامعه‌ای گفت: اگر دولت و مجلس با همکاری یکدیگر چرخ‌های تولید را راه بیاندازند قطعا تمامی مشکلات اشتغال، ازدواج و همچنین ناهنجاری‌های اجتماعی حل خواهد شد همه می‌دانیم تولید و اشتغال نسخه شفابخش بسیاری از معضلات اجتماعی است.

عاشوری ادامه داد: باید فرهنگ خرید کالای ایرانی در جامعه رواج پیدا کند در همین راستا باید نگاهی متفاوت نسبت به مسائل اجرایی داشته باشیم و اسراف‌های موجود در جامعه را از بین ببریم.

نماینده مردم فومن با اشاره به اهمیت سرمایه‌گذاری در عرصه‌های متفاوت گفت: سرمایه گذاری در صنعت، کشاورزی و گردشگری می‌تواند پاسخگوی نیازهای مردم کشور باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار