استاندار خراسان رضوی بر لزوم بهره گیری از ظرفیت خانواده شهدای استان به عنوان سفیران ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در ارتباط با سایر کشور های اسلامی در مشهد 2017 تاکید کرد.

استاندار خراسان رضوی :لزوم بهره گیری از ظرفیت خانواده شهدای استان به عنوان سفیران ایثارگری در مشهد ۲۰۱۷به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی، علی رضا رشیدیان در دیدار با قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، با بیان این مطلب، گفت: تحقق این مهم زمینه را برای توسعه مولفه های" طرح ملی ایثار" و رشد دیپلماسی عمومی کشور فراهم می کند.
وی افزود: استانداری برای بررسی ابعاد مختلف این طرح ملی و فراهم سازی فضا برای استفاده حداکثری از آن؛ آماده برگزاری جلسات مشترک با وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و ریاست عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور است.
استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه یکی از اصلی ترین اهداف دولت در مشهد 2017 تقویت دیپلماسی عمومی کشور است، اظهار داشت: می توان با استفاده از ظرفیت خانواده‌های شهدا و ایثارگران به ویژه فرزندان این بزرگواران به عنوان سفیران ایثار و شهادت با جامعه ایثارگری کشورهای اسلامی آشنا شده و تعاملات را در این حوزه افزایش داد.
رشیدیان بر لزوم بهره گیری از مساعدت های بخش خصوصی، دانشگاهی، نخبگان، بنیاد شهید و امور ایثارگران و آستان قدس رضوی برای اجرایی شدن این طرح در سطح گسترده تاکید کرد.
سردار محسن انصاری، قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور نیز در این دیدار، گفت: بنیاد شهید با تمام توان برای اجرایی شدن این طرح ملی تلاش خواهد کرد.
انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار