مسئول ستاد انتخابات جبهه ایستادگی گفت: دولت و مجلس برای رسیدن به تعامل سازنده باید از گمانه زنی‌های بی‌مورد بپرهیزنند.

ابوالقاسم رئوفیان مسئول ستاد انتخابات جبهه‌ ایستادگی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران  جوان در خصوص تعامل سازنده دولت و مجلس اظهار داشت: لازمه پیشرفت، تعامل از نوع سازنده و موثر است و اگر پیشرفت و توسعه می‌خواهیم باید تعامل مثبت به وجود بیاید تا بتوانیم در یک همکاری متقابل مسیر توسعه را طی کنیم.

مسئول ستاد انتخابات جبهه ایستادگی با اشاره به این که مردم باید تعامل مثبت را لمس کنند اظهار داشت: دولت و مجلس خدمتگزار مردم هستند و مجلسی که در جایگاه قدرت قرار می‌گیرد باید  در جهت خدمت صادقانه و متواضعانه به مردم قدم بردارد. 

وی به نامگذاری سال 95 از سوی مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل، گفت: باید اقدام و عمل باشد تا برای مردم منفعت داشته باشد چرا که ملت ایران، تعاملی را همراه با شکوفایی، اقدام وعمل در همه زمینه‌ها می‌خواهند. 

مسئول ستاد انتخابات جبهه ایستادگی با اشاره به تحقق سند چشم انداز 1404 گفت: با توجه به این که ایران از لحاظ اقتصادی در منطقه حرف اول را می‌زند، اگر مسئولین و منتخبان ملت اقدام و عملی مبتنی بر برنامه و دانش داشته باشند، می‌توانند با پشتیبانی مردم و هدایت رهبری، به تحقق سند چشم انداز بیست ساله دست یابند.

رئوفیان تصریح کرد: دولت و مجلس برای رسیدن به تعامل سازنده، باید  از گمانه زنی‌های بی‌مورد نسبت به یکدیگر بپرهیزنند و درصدد انتقام جویی از هم نباشند.

وی در پایان تعامل و همدلی را از جمله مراحل پیشرفت و توسعه دولت و مجلس عنوان کرد و گفت: مجلس دهم، مجلسی آرام و بدون اقدامات تنش‌زا خواهد بود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار