عضو حزب موتلفه اسلامی گفت:‌ هر نوع اختلاف سلیقه را نباید به عنوان شکاف میان دولت و مجلس تلقی کرد.

"محمدمهدی اسلامی" عضو حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به تحرکات اپوزیسیون و وابستگان داخلی برای ایجاد خدشه در تعامل دولت و مجلس گفت:‌ دغدغه دولت گاهی با دغدغه مجلس همسو نیست؛ لذا هرگونه اختلاف سلیقه را نباید به عنوان شکاف میان دولت و مجلس تلقی کرد.  
 
عضو حزب موتلفه اسلامی اظهار داشت: سخت‌گیری مجلس در قبال وزرای پیشنهادی وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، علوم و ورزش و جوانان، از نوع سیاسی نیست، بلکه ناشی از حساسیت نمایندگان مجلس نسبت به کادرسازی آینده نظام اسلامی است.  
 
اسلامی ادامه داد: وزرایی که برای سه وزارتخانه بدون وزیر،‌ پیشنهاد می‌شوند، باید حداقل‌های مدنظر مجلس را از جمله عدم نقش‌آفرینی در فتنه 88، دارا باشند.  
 
وی با اشاره به شاخصه‌هایی که وزرای پیشنهادی آموزش و پرورش و علوم باید دارا باشند، افزود: نگاه وزرای پیشنهادی آموزش و پرورش و علوم باید برخاسته از اندیشه دینی و نفی سکولاریسم باشد.  
 
اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: انتظار این است که افرادی برای تصدی وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و علوم معرفی شوند، که خواسته‌های رهبری معظم انقلاب را مبنی بر اصلاح ساختار علوم انسانی تحقق بخشند. 

انتهای پیام/
برچسب ها: اسلامی ، عضو ، حزب ، احزاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار