جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام و دستگیری یک باند قاچاق خانوادگی در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  کرمانشاه؛ سرهنگ علیرضا مرزبانی گفت: در پی اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر فعالیت یکی از قاچاقچیان عمده مواد مخدر در سطح استان که اخیرا با قرار وثیقه از زندان آزاد شده و مجددا با تشکیل یک باند حرفه‌ای اقدام به قاچاق مواد مخدر از استانهای جنوبی به استان کرمانشاه کرده است، این موضوع در دستور کار انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا تمامی مرزهای تردد، خودروهای مورد استفاده و همدستان این قاچاقچی شناسایی و مشخص شد که خواهر و دایی متهم با استفاده از دو دستگاه خودروی سواری جهت خرید یک محموله مواد مخدر به استان فارس رفته و قصد انتقال این محموله را به کرمانشاه دارند.

مرزبانی گفت: با شناسایی مسیر بازگشت و انجام هماهنگی‌های لازم سه اکیپ از مامورین مبارزه با مواد مخدر استان به محور پلیس راه همدان-کرمانشاه اعزام و اقدام به کنترل نامحسوس محور کردند.

وی افزود: پس از رویت خودروهای مورد نظر، ماموران پلیس راه با استقرار علائم کنترلی و هشداردهنده سعی در توقیف خودروها داشتند، اما رانندگان هر دو خودرو با بی توجهی به ایست پلیس اقدام به فرار کردند که با تیراندازی مامورین به لاستیک های خودرو متوقف شدند.

وی گفت: خواهر متهم نیز در ادامه سعی در پرت کردن مواد مخدر به خارج از خودرو راداشت و رانندگان هر دو خودرو که عرصه را بر خود تنگ دیدند نیز خودروها را گذاشته و به سمت کوه متواری شدند که با اقدام به موقع پلیس هر سه نفر دستگیر شدند.

مرزبانی فزود: از هر دو خودرو میزان 30 کیلوگرم تریاک کشف شد و افراد این باندبه همراه خودروهای توقیفی به محل پلیس مبارزه با مواد مخدر منتقل شدند و پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شد.


انتهای پیام/پ
.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.