دبیر کارگروه استکبارستیزی جبهه فرهنگی انقلاب استان همدان از برگزاری اجتماع مردمی «همه علیه استکبار» با حضور حسن عباسی، رئیس مرکز بررسی‎های دکترینال در همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛جلال زارع با اشاره به غیر قابل اعتماد بودن غرب و وعده‎های دروغین آنها اظهار کرد: مقام معظم رهبری بارها در فرمایشات خود به این امر تأکید داشتند و پیش‎بینی بدعهدی غرب به ویژه آمریکا را می‎کردند.


وی ادامه داد: با توجه به ظاهر شدن بدعهدی و پیمان‌شکنی غربی‎ها پس از پذیرش برجام، در راستای تقویت و تهییج روحیه استکبارستیزی در بین آحاد جامعه، جبهه مردمی استکبارستیزی متشکل از چندین تشکل فعال اجتماعی، سیاسی و دانشجویی، اجتماع «همه علیه استکبار (All Against the Arrogance)» را برگزار می‌کند.

دبیر کارگروه استکبارستیزی جبهه فرهنگی انقلاب استان همدان با اشاره به حضور حسن عباسی رئیس مرکز بررسی‎های دکترینال در این مراسم گفت: انتظار جبهه مردمی نیروهای انقلاب از مسئولان همراهی همه‎جانبه در خصوص مواضع ضد استکباری است؛ نه کارشکنی و سکوت در جبهه ضد استکباری، آن هم در مواجهه با ثابت شدن خدعه‎های پی در پی این شیطان عظیم!

زارع ضمن دعوت عمومی از مردم دارالمومنین همدان برای حضور در این مراسم تصریح کرد: اجتماع مردمی «همه علیه استکبار (All Against the Arrogance)» ساعت 18 دو‌شنبه 13 اردیبهشت ماه در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

وی استکبارستیزی را جزء اهداف اصلی و بنیادین جمهوری اسلامی دانست و افزود: تا پای جان در راستای تحقق این شعار اقدام می‎کنیم و در این راه کوچکترین مسامحه‎ای نخواهیم داشت.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.