هم اکنون در حالی مردم جیرفت چشم انتظار سخنرانی دکتر احمدی نژاد هستند که وی در سفرهای قبلی اش به این شهرستان عنوان رئیس جمهور را داشت.

مردم جیرفت میزبان رئیس جمهور سابق/ احمدی زلزله محبوب هرچی دله!به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان، در این دیدار که عده ای از مردم از ساعتها قبل در مصلی 110هزار نفری جیرفت چشم انتظار بودند، عده زیادی از مدیران دولت احمدی نژاد نیز به چشم می خورند.

حضور فرمانداران دولت دهم ،نمایندگان اصولگرای جنوب و نیز بخشی از سیاسیون اصولگرا واعضای جناح اصولگرای جنوب استان دیدنی است.

مردم نیز با شعارهای خاصی نظیر یاور رهبرآمد وما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند و...به استقبال احمدی نژاد آمده اند.

البته جمعیت قابل توجهی برای سخنرانی احمدی نژاد حاضر شده اند، هرچند اعلام شده وی به دعوت خانواده شهدا وبرای روز معلم جهت سخنرانی به جیرفت دعوت شده است اما عده ای از جناح مقابل نیز به شدت با حضور وی در جیرفت مخالفت کرده اند.

درهرصورت سخنرانی امروز احمدی نژادمی تواند به گونه ای قضیه 2میلیارد دلار برداشت آمریکا که دولت روحانی مقصر این قضیه را احمدی نژاد و دولت وقت در سال 82اعلام کرده بود را توضیح داده وحتی تبلیغات زودهنگام خود را آغاز کند.

جمعیت زیادی در مصلی جیرفت ومحوطه  برای شنیدن حرفهای احمدی نژاد تجمع کرده اند.

امام جمعه جیرفت نیز به وی خیرمقدم گفته وحضور وی را در جمع مردم جنوب استان خیرمقدم گفت.
هرچند صحبت هایی مبنی برترک کردن جلسه توسط برخی مردم مطرح می شود اما عده ای افراد از جناح اصلاح طلب از قبل برای بهم زدن سخنرانی برنامه ریزی داشته اند حال باید دید سخنرانی احمدی نژاد در نهایت به کجا می رسد وچه اتفاقاتی تا پایان حضور وی در جیرفت رقم می خورد.
انتهای پیام/ح

برچسب ها: جیرفت ، مصلی ، احمدی نژاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۹ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
چیه سیبیل شما هم چرب شده اقایان به اصطلاح خبرنگار چرا برای انهایی که برای این مملکت زحمت کشیده اند تبلیغ نمی کنید فقط بلدید برای انهایی که مملکت رو به تاراج بردن تبلیغ کنید دستتان دیگر رو شده البته میدانیم این مطالب را درج نمیکنید ولی ما گفتیم
United States of America
ناشناس
۱۷:۳۶ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
تعداد شرکت کنندگان در سخنرانی چقدر زیاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۶ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
ینی چی میشه؟
آخرین اخبار