مربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: ماباید شرافت مان را وسط قرار داده و حتی تا دقیقه 90 آخرین بازی تلاش کنیم و اگر از یک فرصت برای پیشی گرفتن از رقابت استفاده کرده بودیم تاکنون صعودمان قطعی بود.

از شرافتمان مایه می گذاریم / فرصت سوزیمان کار مس را سخت کرد.به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان،آرتا منهاجی مربی تیم فوتبال صنعت مس کرمان گفت: بازی روز دوشنبه نه تنها فقط برای ما بلکه برای تیم خونه به خونه هم تیر خلاص و آخرین شانس لیگ برتری شدن است و من اعتقاد دارم تیمی که در این بازی از نظر روحی و روانی کاملا آماده تر باشد و تمرکز بیشتری بر روی بازی داشته باشد قطعا پیروز میدان خواهد شد.

وی بیان داشت: قطعا در این بازی تنها برد و ماندن در کورس صعود اهمیت بیشتری نسبت به مسایل فنی دارد با توجه به اینکه مس در این دیدار حساس دارای لشکری از بازیکنان مصدوم است و با بازیکنان جوانتری پا به این پیکار حساس میگذارد.

وی نقش کاپیتان و سرمربی را در این دیدار حساس مهم دانست و افزود: بازیکنان هنوز در شوک باخت به تیم صنعت نفت آبادان هستند، اما همه‌ی امیدمان به تجربه ی اکبر میثاقیان و همچنین کاپیتان‌مان فرزاد حسینخانی است.

منهاجی در رابطه با شانس صعود مس به لیگ برتر گفت:ما به اتفاقات خوشبین هستیم، ما بارها فرصت پیشی گرفتن از رقبایمان را از دست داده‌ایم که اگر این اتفاق رخ نمیداد قطعا ما تا به امروز صد در صد صعود کرده بودیم. اما باید صادقانه عرض کنم که همه چیز به این سه بازی بستگی دارد.

وی اظهار کرد: در مرحله اول ما باید با تمام قوا و با غیرت در بازی با خونه به خونه حاضر شویم و هر سه امتیاز لازم را کسب کنیم و از کسب انگیزه و روحیه مناسب پس از این برد جهت پیروزی مقابل تیم پاس همدان و پیکان استفاده کنیم.


منهاجی در پایان گفت: میخواهم از مردم کرمان بابت همه‌ی حمایت‌هایشان تشکر کنم. میخواهم به آن‌ها بگویم که آرزوی ما هم صعود تیم به لیگ برتر است. این افتخار قطعا در کارنامه ما هم ثبت خواهد شد و مطئمن باشند که هیچ چیز مانند خوشحال کردن آنها ما را از خودمان راضی نگاه نمی دارد.

انتهای پیام/ح


برچسب ها: کرمان ، بازی ، صعود ، بازیکنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.