کودک 5 ماهه زندانی شده در خانه، نجات یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،از اهواز؛مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: 11 اردیبهشت ماه طی تماس یک شهروند با سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی، خبر از محبوس شدن کودکی 5 ماهه در یک خانه‌ واقع در منطقه کوی نبوت داده شد؛ در این حادثه به دلیل وجود درب ضدسرقت امکان خارج کردن کودک وجود نداشت.

امیر نجفی افزود: با دریافت این گزارش، تیم امداد و نجات آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند، و عملیات نجات این کودک 5 ماهه 15 دقیقه به طول انجامید و آتش‌نشانان با استفاده از خودروی نردبان، وارد محل محبوس شدن کودک در طبقه سوم ساختمان شده و موفق به خارج کردن کودک از خانه و تحویل وی به خانواده شدند. خوشبختانه کودک در مدت زمان محبوس بودن در خانه، آسیبی ندیده بود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز عنوان کرد: تنها را گشودن درب‌های ضدسرقت به دلیل امنیت نسبی بالا و عدم وجود دستگیره در قسمت ورودی درب، استفاده از کلید است.

این در حالی است که در این حادثه، مالکان واحد مسکونی بدون توجه به وجود کودک 5 ماهه در خانه، از منزل خارج شده و به همراه نداشتن کلید و بسته شدن درب، موجب محبوس شدن این کودک در خانه شد.

انتهای پیام/و



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.