اختصاص اعتبارات به پروژ ه های نیمه تمام اولویت کاری دستگاه های اجرایی استان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، استاندار خراسان شمالی، در نخستین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان در سال جاری از تسریع در تعیین اعتبارات 95 بخش ها، شهرستان ها و دستگاه های اجرایی استان خبر داد و افزود: اولویت با پروژه های نیمه تمامی است که می بایست تا سال 94 به بهره برداری می رسید.

پرویزی با بیان اینکه ساخت و نوسازی مدارس خشست و گلی سراسر استان و تامین آب شرب و بهداشتی شهری و روستایی تا پایان سال 95 از مهترین اقدامات امسال خواهد بود ، گفت: اختصاص اعتبارات باید متناسب با موقعیت جغرافیایی و اثرگذاری پروژه ها باشد که برگشت اعتبارات در سال گذشته کمتر از یک دهم درصد بوده است.

وی همچنین ارتقاء سطح برخورداری راه های روستایی استان از 80 درصد به 92 درصد در دستور کار استانداری قرار داد و گفت:نگاه دولت حمایت از واحدهای تولیدی فعال و نیمه فعالی است که با ارائه تسهیلات می توانند پایدار بمانند، بنابراین سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبری به استان ها و دستگاه ها ابلاغ شده است.

خروج شهرک کارگاهی فرش از محدوده شهر به وسعت 14 هکتار در کیلومتر 3 جاده باباامان بجنورد و طرح توسعه فاز دوم استانداری و منطقه ویژه در قره خان بندی از مصوبات این جلسه بود که استاندار خراسان شمالی در دست بررسی قرار داد.

حسن نادري رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي خراسان شمالي هم در این نشست گزارشي از وضعيت اعتبارات هزينه اي و تملك دارايي هاي سرمايه اي استان در سال گذشته ارائه كرد و گفت:پروزه هایی که به دلیل عدم پیشرفت فیزیکی اعتباراتشان برگشت خورده قابل انتقال به سال 95 است.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.