نماینده مردم خوزستان گفت: از دولت انتظار داریم پس از سیل اخیر که خسارت زیادی به زیرساخت‌های شهرها وارد کرده است، نسبت به پرداخت خسارت اقدام نماید.

دولت هرچه سریعتر نسبت به پرداخت خسارت سیل اخیر اقدام کند
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شمس‌الله بهمئی نماینده مردم خوزستان، در نطق میان‌دستور ضمن تبریک روز جهانی کارگر و هفته معلم اظهار کرد: امیدوارم در دولت تدبیر و امید فرآیندهای مناسب‌تری برای بهبود و رضایت خاطر فرهنگیان و کارگران زحمتکش تبیین و عملی گردد.

وی افزود: سال 94 سال سیاست و دیپلماسی بود. سالی که در آن با هدایت مقام معظم رهبری شاهد پیروزی دیپلماسی قوی و کارآمد دولت تدبیر و امید بودیم. با تلاش دیپلمات‌های ما سد تحریم‌ها شکست.

بهمئی با اشاره به برگزاری باشکوه انتخابات و حضور حداکثری مردم اظهار داشت: مردم با حضور مثال زدنی خود دو حماسه بسیار مهم در سال گذشته آفریدند.

وی با تبریک به منتخبان مجلس دهم، گفت: امیدوارم مجلس دهم که برگرفته از خرد جمعی است، بتواند پاسخگوی دغدغه‌های مردم که همان استفاده از گشایش‌های بین‌المللی پسابرجام در حوزه اقتصاد است، باشد. مجلس آینده باید همراه دولت باشد تا بتواند اقتصاد مقاومتی را در کل کشور اجرا کند.

نماینده مردم خوزستان ادامه داد: بی‌شک دغدغه اصلی دولت تدبیر و امید رونق اقتصادی، ایجاد اشتغال و جذب سرمایه‌گذاری در چرخه تولید است که با استفاده از فرصت‌های بین‌المللی پیش آمده می‌توانند تحقق بخشیده شوند. در این راستا هماهنگی مجلس با دولت می‌تواند بسیار راهگشا باشد.

بهمئی با اشاره به فعالیت‌های وزیر بهداشت اظهار داشت: از آقای قاضی‌زاده هاشمی به خاطر تکمیل بیمارستان، نصب و راه‌اندازی سی تی اسکن، تکمیل اورژانس جدید و راه‌اندازی دانشگاه دولتی علوم پزشکی تقدیر و تشکر می‌کند.

وی همچنین از وزیر نیرو، نفت، وزیر راه و شهرسازی به خاطر ارائه خدمات مناسب در حوزه انتخابیه خود علی‌رغم شرایط سخت تقدیر و تشکر کرد.

بهمئی ادامه داد: از دولت انتظار دارم پس از سیل اخیر که خسارت زیادی به زیرساخت‌های شهرها وارد کرده است، نسبت به پرداخت خسارت در اسرع وقت اقدام نماید.

نماینده مردم خوزستان در پایان از منتخبین استان خوزستان در مجلس دهم خواست هرچه سریعتر پس از تشکیل مجلس آینده به مسئله ریزگردها که مهمترین موضوع مردم خوزستان است، رسیدگی کند و به استاندار یزد تذکر داد که موضوع رود کارون بزرگ ربطی به ایشان ندارد ونسنجیده در این باره سخن نگوید.

انتهای پیام/
برچسب ها: دولت ، خسارت ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار