همکاری آموزش و پرورش در تحصیل و ادامه تحصیل مددجویان کانون اصلاح و تربیت کرمان که بیشتر از خانواده های بد سرپرست ، فرزندان طلاق و یا بی سرپرست هستند می تواند تأثیر به سزایی در پیشرفت تحصیلی آنان داشته باشد

تفاهم نامه بین کانون اصلاح وتربیت با آموزش وپرورش کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،علی زنگی آبادی رییس آموزش و پرورش شهر کرمان به همراه تعدادی از مدیران ، معاونین و کارشناسان مقاطع مختلف تحصیلی مدارس از کانون اصلاح وتربیت بازدید کردند.

در این بازدید رئیس آموزش وپرورش ناحیه یک کرمان ضمن تقدیر و تشکر از برنامه ریزی دقیق و کامل آموزشی برای مددجویان حاضر در کانون  گفت: آموزش وپرورش آمادگی برگزاری دوره های آموزشی مختلف برای کانون اصلاح وتربیت را دارد.
زنگی آبادی اظهار کرد: مددجویانی که محل زندگی آنها شهر کرمان است مدت زمانی را که در کانون هستند و نیز بعد از آزادی آنان زمینه تحصیل و ادامه تحصیل آنان فراهم خواهد بود.

رضا مقبلی، رئیس کانون اصلاح و تربیت نیز گفت : با همکاری آموزش و پرورش می توان کمک بسزایی در تحصیل و ادامه تحصیل این مددجویان که بیشتر از خانواده های بد سرپرست ، فرزندان طلاق و یا بی سرپرست هستند انجام داد تا از تحصیل خود باز نمانند.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: کانون ، آموزش ، مددجو ، تحصیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار