مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی از برگزاری پنجمین جشنواره بین المللی فیلم سبز در استان و اکران فیلمهای منتخب این جشنواره درمشهد مقدس خبرداد.

اکران فیلمهای منتخب جشنواره بین المللی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی،حمید صالحی افزود: به دنبال بررسی ها و هماهنگی های بین بخشی به عمل آمده توسط اعضای ستاد برگزاری این جشنواره درمشهد ، دوسالن مجهز و مطلوب جهت اکران فیلمهای منتخب جشنواره تعیین و به تصویب رسید.

وی ادامه داد:تالار همایش های اتاق بازرگانی خراسان رضوی که از بزرگترین و مجهزترین سالنهای همایش استان است با ظرفیت مطلوب برای برگزاری جشنواره آماده و در اختیار قرار گرفته است.

وی گفت: هماهنگی های لازم جهت اکران همزمان فیلم های منتخب جشنواره در مجتمع فرهنگی هنری امام رضا (ع) نیز در محل پارک ملت صورت گرفته و این مرکز نیز میزبان مخاطبان فیلمهای جشنواره با حضور تهیه کنندگان به نام مستندهای زیست محیطی استان خواهد بود و درپایان هر روز اکران ، نشست های نقد و بررسی نیز انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در مشهد مقدس، با درنظر گرفتن وسعت شهری و سهولت دسترسی به محل برگزاری جشنواره ، علاوه بر سالن اصلی اکران فیلمها که درهر استان تنها یک سالن را به خود مشغول خواهد ساخت، نقطه دیگری از شهر نیز ( مجتمع فرهنگی هنری امام رضا(ع))به این مهم اختصاص یافته است ؛گفت: به طور همزمان نمایشگاه هنر های تجسمی و نمایشگاه های زیست محیطی دانش آموزان نیز در این ایام درفرهنگ سراهای مشهد و شهرستانها برپا خواهد شد که طی فراخوانی ، دوستداران محیط زیست را به بازدید از آن دعوت خواهیم کرد.

انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار