خطیب جمعه کرمان گفت :یکی از اهداف انقلاب اسلامی ایران خودکفایی بوده که در برخی موارد به هدف خود دست یافته است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،حجت الاسلام خطیب جمعه کرمان در جمع نمازگزاران گفت: حب دنیا اساس هر خطایی است و یکی از مباحثی که انسان باید به فرزندان خود بیاموزد این است که دنیا ظاهری زیبا و فربنده دارد اما ممکن است انسان را به تباهی بکشاند.

وی تاکید کرد آنهایی که دنیا را خوب می شناسند بیشتر مشتاق رفتن به منزلگاه ابدی هستند .
حجت الاسلام صباحی همچنین با یادآوری 25 رجب سالروزشهادت امام موسی ابن جعفر (ع) گفت: همه ما این امام را به تحمل زندانهای طولانی مدت می شناسیم .
وی از 12 اردیبهشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری نیز یاد کرد و گفت: استاد مطهری نزد اساتید بزرگ و بی نظیری درس خواند و پیش از انقلاب تبیین فرهنگ اسلامی را آغاز کرد و معلم اخلاق ، فلسفه و تهذیب شد اما دشمن 3 ماه پس از انقلاب وی را به شهادت رساند .
امام جمعه موقت کرمان به طلاب جوان توصیه کرد شیوه استاد مطهری را که هم به تجربه اثبات شده و هم علمای بسیاری بر آن صحه گذاشتند همواره دنبال کنند و آن را سرمشق خود قرار دهند .
وی همچنین با یادآوری 11 اردیبهشت روز کار و کارگر تصریح کرد : یکی از اهداف انقلاب اسلامی ایران خودکفایی بوده که در برخی موارد به هدف خود دست یافته است .
حجت الاسلام صباحی به خودکفایی در بخش نظامی اشاره کرد و افزود: امروز با موشکهایی که ایران ساخته است دنیا هم متحیر شده و هم نگران و این نشان می دهد که اگر بخواهیم به خودکفایی دست یابیم می شود مدیریت کرد وبه نتیجه رسید .
خطیب جمعه کرمان همچنین بر پرداخت به موقع حقوق کارگران تاکید کرد .
وی همچنین با اشاره به اینکه بخشی از خمسی که مردم می پردازند صرف تحصیل طلبه های مدارس علمیه می شود گفت: اکنون مخارج برخی از مدارس علمیه به سختی تامین می شود و مردم لازم است در این زمینه کمک بیشتری بکنند .

انتهای پیام/ی

برچسب ها: خودکفایی ، انقلاب ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار