در خرمشهر و آبادان نیز کلید توسعه اورژانس آغاز شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: به دنبال آن هستیم پلی کلینیک ها با تجهیزات کامل و با تعرفه دولتی و در تمامی رشته های تخصصی را در این دو شهر احداث کنیم.

خوان زاده افزود: از نظر ان.آی.سی.یو (بخش مراقبتهای ویژه نوزادان) برای راه اندازی ۲۴ بخش در طالقانی، شش خرمشهر و شش تا هم در شادگان موافق شده و تجهیزاتش را وزارت خانه می دهد،  فضاهای مورد نیاز آن ظرف یک تا دو ماه آینده آماده بهره برداری خواهند بود و برای آی.سی.یو بالغان نیز سه تخت به سرجمع به تختهای دانشکده افزوده می شود.

وی گفت: در بیمارستان طالقانی برای سالجاری تصمیم داریم تا کلنگ احداث مرکز تیپ یک و دو تشخیص و درمان بیماران سرطانی را بزنیم که ابلاغیه آن از سوی وزارتخانه آمده زمین آن هم مشخص شده است.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: سال گذشته هفت میلیارد تومان تجهیزات وارد بیمارستانها و مراکز درمانی ما شد از جمله دستگاه سونوگرافی پیشرفته، تجهیزات اتاق عملی که در اختیار تمامی بیمارستانها قرار گرفت، دستگاههای رادیولوژی دیجیتال که در اختیار تمامی بیمارستانها قرار گرفت، دو بیمارستان طالقانی و شهید بهشتی ما به مرحله بهره برداری رسیدند و سایر بیمارستانها دستگاهها را تحویل گرفته اما هنوز به بهره برداری نرسانده اند.

خوان زاده با بیان اینکه سامانه ۱۵۹۰ که متولی رسیدگی به شکایات واصله از بابت بیمارستانهاست به تمامی شکایات رسیدگی می کند گفت: سامانه ۱۶۹۰ متولی رسیدگی به شکایات از پزشکان خصوصی است که سال گذشته مواردی دریافت پول زیر میزی داشتیم .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.