استاندار کرمانشاه گفت: برای اجرای طرح کریدور گردشگری بیستون - طاق بستان باید ظرفیت ها سنجش شود تا بینیم که چه سازمان، موسسه یا دستگاهی می تواند متولی اجرای آن شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ اسدالله رازانی گفت: اجرای این طرح یک ظرفیت فوق العاده در استان است که می تواند بعدها به جاذبه گردشگری برای استان و کشور تبدیل شده تا گردشگران زیادی را جذب کند

وی افزود:مطالعات تکمیلی باید انجام شده و در دستور کار قرار بگیرد و تامین اعتبار شود و در مرحله دوم سازمان متولی مورد مطالعه قرار گیرد و سپس چشم انداز بلند مدت آن نیز دیده شود.

رازانی گفت::عقب نشینی پادگان ها هم در سفر رهبری تصویب شده و مذاکرات هم با وزارت دفاع انجام شده است و سعی خواهیم کرد سه پادگانی هم که موقعیت آنها قرار است حفظ شود را مورد مذاکره قرار دهیم تا شاید با آنها نیز به نتایج دیگری برسیم.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه هم در ادامه گفت: با توجه به اهمیت طرح کوریدور گردشگری بیستون _ تاق بستان برای استان باید هرچه سریع تر روند اجرایی شدن آن با کمک همه دستگاه ها شروع شود.

اصغر رشنو گفت: براساس نامه ای که از وزارت نفت به دست ما رسیده مبلغ ۷۰ میلیارد تومان برای ساماندهی بیستون و طاقبستان پیشنهاد شده که اگر تخصیص یابد و متولی آن مشخص شود آن را در دستور کار قرار می دهیم.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.