معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه ی منابع استانداری در جلسه کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی استان بر ایجاد اشتغال برای مرزنشینان با ارائه آموزش های لازم در زمینه تجارت استان تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رحیمی با اشاره به  کارها و اقدامات صورت گرفته در بازارچه ها و گمرکات استان آنرا را حاصل کار جمعی و تلاش تمامی دستگاه های ذیربط عنوان کرد .

وی  گفت: این اقدامات از چند سال گذشته شروع شده بود، اما اخیرا با شتاب و جدیت بیشتری دنبال شده است و در حال حاضر شاهد یک فعالیت بسیار خوب در گمرک استان هستیم و همه باید برای شکوفایی این بازارچه ها بیش از پیش تلاش کنند زیرا تجارت به نفع استان و منجر به اشتغالزایی در آن می شود.

رحیمی افزود: خوشبختانه امروز به همت، تلاش و جدیت تمامی دستگاه های ذیربط بازارچه های استان از وضعیت بسیار مناسبی برخوردار هستند

  وی در ادامه از برنامه ریزی های صورت گرفته جهت صدور کارت تردد در بازارچه های موقت مرزی برای مرزنشینان استان خبر داد و گفت: خوشبختانه با هماهنگی وزارت کشور این موضوع مورد توجه قرار گرفته و ما با جدیت آن را دنبال خواهیم کرد.

رحیمی بیان داشت: فعالیت تجاری و توسعه صادرات در استان با هدف دفاع از تولید و کمک به چرخه فعالیت اقتصادی دنبال می شود، لذا از دستگاه های ذیربط می خواهیم که ارائه آموزش به مرزنشینان برای انجام فعالیت های تجاری را در دستور کار قرار دهند تا با انجام این روند تجارت با توسعه بیشتری در استان ادامه داشته باشد.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.