پاداشی که دیر اهداء شد/احترام به خرد جمعی نقطه عطفی در کاراته

نوع انتخاب سرمربی تیم ملی کاراته می تواند آغاز اجرای عدالت و نقطه عطفی در کاراته باشد .

پاداشی که دیر اهداء شد/احترام به خرد جمعی نقطه عطفی در کاراته
به گزارش خبرنگار رزمی و کشتی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ جلسه کمیته فنی فدراسیون کاراته روز سه شنبه برگزار و با رأی گیری سید شهرام هروی از بین سه گزینه، به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب و معرفی شد. 

طباطبایی با مدیریت و درایت در مدت حضور خود توانسته جو متشنج کاراته را آرام کند البته در نهایت و در آخرین اقدام وی ، انتخاب سرمربی بر اساس رأی گیری و استفاده و احترام به خرد جمعی نقطه مثبتی در کارنامه مدیریت وی شد. 

نوع انتخاب هروی به عنوان سرمربی تیم ملی می تواند نقطه عطفی در کاراته کشور باشد و به نوعی تشکر و قدردانی از این مربی که به لحاظ اخلاقی و فنی مورد تأیید اهالی کاراته است و همچنین دارای رزومه کاری قابل توجهی است.

انتخاب هروی را می توان به نوعی قدردانی از این مربی کاراته دانست که توانست پس از پنجاه سال کاراته کشورمان را در بخش کومیته به قهرمانی جهان برساند و این تشکر و پس از وقفه ای دو ساله و در زمان سرپرستی سید حسن طباطبایی انجام شد. 

آرامشی که در جو کاراته کشور پس از گذر از حواشی ایجاد شده است نشان از تلاش سرپرست فدراسیون است که با درایت خود حالا توانسته آرامش را به کاراته برگرداند تا این ورزش مدال آور در آستانه رقابت های حساس جهانی بتواند مهیای دفاع از عنوان قهرمانی خود در جهان شود . 

حالا که خرد جمعی ملاک انتخاب سرمربی شده است جامعه بزرگ و فهیم کاراته می تواند با یکدلی و دور اندیشی و دور از هرگونه حب و بغض حمایت خود را از سرمربی تیم ملی کشورمان و کادر فنی وی اعلام کند تا تیم ملی کشورمان بتواند با قدرت، قدم در عرصه جهانی بگذارد و با اقتدار از عنوان قهرمانی دفاع کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار