شاه محمدی:

هروی تجربه جهانی دارد/مدیریت قوی طباطبایی همبستگی را به پیکر کاراته تزریق کرد

نایب رئیس فدراسیون کاراته گفت: انتخاب هروی طبق نظر جمع بود و تصمیمی که با خرد جمعی گرفته شود کار بسیار ارزشمندی است و همه ملزم به حمایت آن می باشند.

عشرت شاه محمدی نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته در گفتگو با خبرنگار رزمی و کشتی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با انتخاب سید شهرام هروی به عنوان سرمربی تیم ملی کاراته اظهار داشت: انتخاب هروی بر اساس خرد جمعی بود وی تجربه جهانی دارد و به طور حتم رزومه خوب وی در این تصمیم گیری تاثیرگذار بود.
 
نایب رییس فدراسیون افزود: جلسه ای که برگزار شد بسیار خوب بود و جناب طباطبایی تفکر بسیار خوبی دارد و ان شااله این تفکر همیشه در فدراسیون حاکم و نهادینه شود.
 
شاه محمدی تصریح کرد: طباطبایی با تفکر، مدیریت قوی و هوشمندی که در همین مدت حضور خود توانسته در جامعه کاراته همبستگی ایجاد کند و گام های موثری برای کاراته برداشته است.
 
نایب رئیس فدراسیون در خصوص انصراف دباغیان بیان داشت: وی به دلیل مشکلات شخصی ابتدای جلسه ضمن انصراف خود پیشنهاد داد که با توجه به عملکرد ارزشمند کادر تیم ملی در رقابت های جهانی آلمان، از آن کادر فنی استفاده گردد.
 
وی افزود: هر سه مربی از مربیان بزرگ کشور می باشند و علیرضا سلیمانی نیز از مربیان باتجربه و بزرگ است ولی شهرام هروی آراء بیشتری را کسب کرد.
 
مدیر سابق ورزش آموزش و پرورش استان تهران، ضمن تبریک به شهرام هروی، برای وی آرزوی موفقیت کرد و گفت: آرزومندم در میدان بزرگ جهانی اتریش افتخاری بر افتخارات زرین کاراته افزون شود و این مربی کاراته که تجربه ارزشمند جهانی دارد بتواند پرچم کشورمان را بار دیگر در میدان جهانی به اهتزاز درآورد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار