بازیکن ملی پوش فوتسال ایران گفت: خنده دار است که دغدغه تیم ملی کشوری قبل از رقابت های جهانی، نداشتن سالن تمرین باشد.

اجازه دادن سالن تمرین تیم ملی خنده دار است/فقط با حرف قهرمان جهان نمی‌شویم

علی اصغر حسن زاده ملی پوش فوتسال کشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: تمرینات آماده سازی تیم ملی از روز گذشته آغاز شده تا 4 سال انتظار برای رسیدن به جام جهانی پس از اتفاقات تلخ دوره قبل به پایان برسد.

تمام تلاش خود را برای خوب بودن و درخشیدن بکار می‌گیریم اما همت و تلاش اعضای تیم به تنهایی کافی نیست و مسئولان نیزباید با برنامه‌ای بلند مدت و هدفمند شرایط مطلوبی را برای آرامش روانی بازیکنان فراهم آورند. انتظارداریم جزء چهار تیم برتر جهان باشیم اما فقط خواستن کافی نیست و با حرف نمی‌توان بهترین بود.

وی  افزود: بحث خنده داری است آکادمی تیم ملی فوتسال در فاصله نزدیکی به رقابتهای جام جهانی در اختیار تیم ملی فوتسال بزرگسالان نباشد چند ماه بعد جام جهانی آغاز می‌شود و این اردو به این دلیل که ازلحاظ بدنی آماده شویم، بهترین اردوی ماست اما در وضعیت کنونی قرار گرفته‌ایم و حتی امکانات مناسب نیز برای زمان استراحت در دست نداریم چنین رفتاری در شان و شخصیت فوتسال ایران نیست.

وی افزود: حالا وقت نگرانی ما در مورد لباس و امکانات نیست و باید در این برهه نگران تمرینات سخت، دیدارهای تدارکاتی مناسب و آنالیز رقبا باشیم اما زمانیکه8 نفر در یک اتاق استراحت می‌کنند نمی‌توان انتظارزیادی از آنها داشت. اگر به دنبال عملکردی حرفه‌ای و مقامی مناسب هستید باید امکانات حرفه‌ای فراهم بیاورید. قهرمان آسیا شدیم اما به این معنی نیست که می‌توان رقابت های آسیا را با جهان مقایسه کرد.

امیدوارم از این پس مسئولان تمرکزخود را به فراهم آوردن شرایط و امکانات مناسب معطوف کنند و بازیهایی تدارکاتی خوب با تیم‌هایی نظیر اسپانیا و برزیل را در برنامه ها قرار دهند زیرا با این وجود قبل از رقابت‌ها تیم های قدرتمند را شناخته و آنالیز می‌کنیم و همزمان تیم ملی محک می‌خورد.

انتهای پیام/

برچسب ها: فوتسال ، تیم ملی ، حسن زاده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار