رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مشکلات متعدد اصحاب رسانه در بخش‌های مختلف بر ضرورت تشکیل شورای راهبردی رسانه در کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد و گفت: با تشکیل این شورا مشکلات بررسی و نسبت به رفع آن اقدام می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛صبح امروز جلسه شورای بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد به ریاست قربانعلی حسن‌زاده رئیس بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد و اعضای شورا در محل کنگره سرداران شهید استان برگزار شد.

رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» اظهار کرد: امیدواریم شعار سال 95 را عملیاتی  و به منصه ظهور برسانیم.

حسن‌زاده عملکرد بسیج رسانه در سال 94 را به نسبت رضایت‌بخش عنوان کرد و گفت: در بین 22 بسیج قشر، بسیج رسانه رتبه خوبی در بین بسیج اقشار کسب کرده است.

این مسئول از کسب رتبه دوم بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد در بین بسیج اقشار در سال گذشته خبر داد و گفت: بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد در بین بسیج رسانه کشور رتبه 9 را کسب کرد.

وی در ادامه اقدامات و برنامه‌های صورت گرفته بسیج رسانه در یک سال گذشته را برگزاری حلقه‌های صالحین، دوره‌های آموزشی خبرنگاران، اردوهای بسیج سازندگی، راهیان نور و حرم مطهر امام خمینی(ره)، اجلاس مجمع رسانه، راه‌اندازی سایت صالحین عنوان کرد و گفت: امیدواریم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نامگذاری شده بتوانیم برنامه‌هایی متناسب با شعار سال در سطح استان اجرا و عملیاتی کنیم.

رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح کانون بسیج رسانه دو شهرستان کهگیلویه و گچساران در سال جاری خبر داد و گفت: شان و منزلت رسانه‌ها باید حفظ شود.

این مسئول در ادامه سخنان خود با اشاره به مشکلات متعدد اصحاب رسانه در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف بر ضرورت تشکیل شورای راهبردی رسانه در کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد و گفت: با تشکیل این شورا مشکلات بررسی و نسبت به رفع آن اقدام می‌شود.

حسن‌زاده در پایان اشاره‌ای به اجلاسیه شهدا به میزبانی کهگیلویه و بویراحمد کرد و گفت: مهر ماه امسال این مراسم معنوی و باشکوه برگزار می‌شود و با توجه به اینکه بسیج رسانه به عنوان کمیته اطلاع‌رسانی اجلاسیه است انتظار می‌رود رسانه‌ها اعم از مکتوب و مجازی و صدا و سیمای استان تمام تلاش خود را در راستای پوشش کامل اقدامات قبل، حین و بعد از اجلاسیه داشته باشند.

انتهای پیام /ف

برچسب ها: شورا ، راهبری ، رسانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.